![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har XP Professional. Windows laster og automatisk kommer til å stoppe en blå skjerm: feilkoden er 0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA beklager å bry noen med dette, men det vil ikke gjøre noe den wont starte i sikkermodus eller min siste kjente arbeider konfig. Jeg prøvde å bruke den originale Windows-CDen til å reparere xp, men fikk ikke vil fungere. noe jeg kan gjøre uten å miste alle dataene mine? takk, steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv booting av windows xp cd igjen og gå inn på reparasjon konsollen og type "Chkdsk / f / r "Som kan løse problemet
| |||
| |||
| hei, beklager å være abit sakte men på hvilket tidspunkt skal jeg skrive det. når den kommer opp med mulighet for å reparere (r) eller installere (enter) eller senere? sorry igjen |
|
| |||
| |||
| gå inn på reparasjon alternativet der du vil ha en dos type spørsmål, noe som c> skrive det der, bør det løse problemet ditt |
|
| |||
| |||
| ikke fungerer ... den ber om en admin passord og jeg dont vite hva det er slik i cant do lenger. takk for sin tid godt av deg å forsøke å hjelpe:) |