![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har XP Professional. Windows laster och automatiskt kommer till en blå skärm stop: Felkoden 0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA ledsen att jag stör någon med detta, men det kommer inte att göra någonting Det brukar starta i felsäkert läge eller mitt sista kända fungerande config. Jag försökte använda den ursprungliga Windows-CD för att reparera xp men det fungerar helt enkelt inte. Kan jag göra något utan att förlora alla mina data? Tack, Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova uppstarter från Windows XP-skivan igen och gå in i reparera konsolen och skriv "Chkdsk / f / r "Som kan åtgärda problemet
| |||
| |||
| Hej, ledsen att abit långsam men vid vilket tillfälle skulle jag skriver det. när den kommer med möjlighet att reparera (r) eller installera (Enter) eller senare? ledsen igen |
|
| |||
| |||
| gå in för reparation alternativ där du kommer att få en dos typ snabbt, något som C> skriv in det i det, bör det lösa problemet |
|
| |||
| |||
| not working ... Det begär ett admin lösenord och jag vet inte vad det är så jag får göra längre. Tack för din tid det snällt av dig att försöka hjälpa:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Datorn inte starta upp: ( | TOA5T | General Hardware Chat | 3 | 31 oktober 2008 04:16 |
| Min dator kommer inte att starta upp på alla | navnut | General Hardware Chat | 24 | 20:e sep 2008 04:01 |
| Inte kan starta datorn | morrowj112 | General Hardware Chat | 9 | 4 august 2008 20:11 |
| Datorn kommer inte Boot | shramek23 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 14 december 2007 17:00 |
| Datorn kommer inte att starta upp | ss8601 | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 24 november 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |