![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, du vide hvordan, når du installerer et operativsystem, standardnavnet 'dato og tid "vil altid være' GMT -8 Pacific Time 'eller sådan noget? godt, i stedet for GMT -8 Jeg vil gerne gøre det GMT -5 Eastern Time. Er der en måde at få en runde dette? eller et bat-fil? (angiv et komplet scripts, hvis du kan, da jeg ikke er en scripter). Hver gang jeg installere et OS, ville jeg have manuelt konfigureret »dato og klokkeslæt" har drevet mig nødder. Mit job er afprøvning OS, og til at forbedre det. Jeg har brug for din hjælp. Please, alle forslag er velkomne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK du skal bruge en Automated Installation Kit (AIK).
Du kan derefter programmet, hvordan du vil have Windows installeret i sættet og bruge den til pre-installation. Mange fabrikanten anvende dem til at tilpasse Windows til deres specifikationer, dvs; chauffører, selskab logoer overalt, retssagen software. Server 2K8 kit her> http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke hitte skrift fil C: \ WINDOWS \ system32 \ Lio.vbs | blubla | Virus, Spyware & Sikkerhed | 17 | 26 oktober 2009 16:39 |
| Windows XP Keep Getting scriptfejlmeddelelse | Sparkey 5 | Windows-operativsystemer | 0 | 18 September 2009 09:48 |
| FTP-adgang problem på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Terminal server ikke logge in - Windows 2003 Server | gideon112 | Windows-operativsystemer | 0 | 5. jun 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud | DMB | Windows-operativsystemer | 0 | 20. maj 2009 13:40 |
| Thread Tools | |
| |