mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Konfigurere Windows Server 2K8 Tid på flere installasjoner - Script?

Reply

Thread Tools
Old 22 mai 2009, 08:11
New Member Group

Default Konfigurere Windows Server 2K8 Tid på flere installasjoner - Script?

Hei alle sammen,

vet du hvor når du installerer et OS, standard 'dato og tid "vil alltid være" GMT -8 Pacific Time "eller noe?

vel, i stedet for GMT -8 Jeg vil den skal være GMT -5 Østkysten. Er det en måte å komme rundt dette?

eller en bat fil? (vennligst gi en fullstendig skript hvis du kan, siden jeg ikke er en scripter).

Hver gang jeg installere et OS, jeg måtte manuelt konfigurert 'dato og tid "har drevet meg til vanvidd. Min jobb er å teste OS, og til å forbedre den.

Jeg trenger din hjelp.

takk, alle forslag er velkomne.
Old 22 mai 2009, 08:18
Administrator Group

Default Konfigurere Windows Server 2K8 Tid på flere installasjoner - Script?

AFAIK du må bruke en Automated Installation Kit (AIK).

Du kan deretter programmet hvor du vil at Windows er installert i kit og bruke for pre-installasjon.

Mange produsenter bruker dem til å tilpasse Windows til sine spesifikasjoner, dvs.; drivere firmalogoer overalt, prøveprogramvare.

Server 2K8 kit her> http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan ikke Finner Skriften Arkiv C: \ WINDOWS \ system32 \ Lio.vbs blubla Virus, spionprogrammer og sikkerhet 17 26 oktober 2009 16:39
Windows XP oppbevare får feilmelding Sparkey 5 Windows-operativsystemer 0 18 september 2009 09:48
FTP-tilgang problemet på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 steveballmer Windows-operativsystemer 0 12 juni 2009 01:02
Terminalserveren ikke logge inn - Windows 2003 server gideon112 Windows-operativsystemer 0 5 juni 2009 23:52
Windows 2003 SP2 på Citrix PS 3.0 - Server på nytt etter siste brukeren logger ut dmb Windows-operativsystemer 0 20 mai 2009 13:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.