![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla, du vet hur när du installerar ett OS, standardmåttstock datum och tid "kommer alltid att vara" GMT -8 Pacific Temne "eller nåt? Nåväl, istället för GMT -8 Jag vill att det ska vara GMT -5 Östkusttid. Finns det något sätt att få en runda här? eller, en bat-fil? (bifoga ett komplett skript om du kan, eftersom jag inte är en scripter). Varje gång jag installerar ett OS, jag skulle vara tvungen att manuellt konfigurerat "datum och tid" har drivit mig galen. Mitt jobb är att testa OS, och att förbättra den. Jag behöver din hjälp. snälla, alla förslag är välkomna. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AFAIK du behöver använda en Automated Installation Kit (AIK).
Du programmera sedan hur du vill att Windows installeras i kit och använda inför installationen. Många tillverkare använder dem för att anpassa Windows till sina specifikationer, dvs, förare, företag logotyper överallt, rättegång programvara. Server 2K8 kit här> http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en Mitt System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan inte hitta Script File C: \ WINDOWS \ system32 \ Lio.vbs | blubla | Virus, spionprogram och säkerhet | 17 | 26 OKTOBER 2009 16:39 |
| Windows XP får hela tiden Script Error Message | Sparkey 5 | Windows-operativsystem | 0 | 18 September 2009 09:48 |
| FTP-åtkomst problem i Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystem | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Terminal server inte logga in - Windows 2003 server | gideon112 | Windows-operativsystem | 0 | 5 juni 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server startas efter sista användaren loggar ut | DMB | Windows-operativsystem | 0 | 20 maj 2009 13:40 |
| Thread Tools | |
| |