mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Forvirret ved mit skrivebord ikoner

Reply

Thread Tools
Old 6. maj 2008, 08:44
Donor-Gruppen

Default Forvirret ved mit skrivebord ikoner

Hi guys,

Nylig har jeg købt Cubase LE (fulgte med min synth), er denne endelig givet mig mulighed for at afinstallere cakewalk Express (som var beregnet til 16 bit oprindeligt!). Jeg indstille min MIDI-filer til at åbne som standard i Cubase (åben, Cubase LE altid bruge dette program). Men i stedet for ikonet er Cubase symbol (da det blev sat til at åbne ved cakewalk som standard var det cakewalk symbol), viser det, at Windows Media Player ikon. (Du ved det stykke papir og WMP symbol). Hvorfor er dette?

Har gjort et register rene, Diskoprydning og Defrag og der er ingen spyware. Når jeg åbner filen det åbne med Cubase også!

Alle kender?

Skål

Tom

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6. maj 2008, 08:57
Donor-Gruppen

Hvis du bare vil ændre ikonet, højreklik vælg egenskaber derefter ændre ikonet, skal du vælge en hvilken som ikon er det, at du rent faktisk ønsker.
Old 6. maj 2008, 09:55
Donor-Gruppen

Der er ikke en ændring ikon knappen. Glem ikke det er en fil ikke et program.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Im lidt forvirret nay27uk CPU, bundkort og RAM 3 11 oktober 2009 13:35
Ever Changing Windows Desktop genvejsikoner djchapple Windows-operativsystemer 4 13 September 2009 10:14
Custom Desktop, 3. parts Ikoner noisforme General Software Chat 5 5 april 2009 05:10
Hjælp ... Pretty venligst - ingen start bar, skrivebord ikoner osv. .. ah24 Virus, Spyware & Sikkerhed 17 15 oktober 2008 15:52
Window Desktop versus Google Desktop ozzie General Software Chat 2 9. nov 2007 12:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.