Forvirret ved mit skrivebord ikoner Hi guys,
Nylig har jeg købt Cubase LE (fulgte med min synth), er denne endelig givet mig mulighed for at afinstallere cakewalk Express (som var beregnet til 16 bit oprindeligt!). Jeg indstille min MIDI-filer til at åbne som standard i Cubase (åben, Cubase LE altid bruge dette program). Men i stedet for ikonet er Cubase symbol (da det blev sat til at åbne ved cakewalk som standard var det cakewalk symbol), viser det, at Windows Media Player ikon. (Du ved det stykke papir og WMP symbol). Hvorfor er dette?
Har gjort et register rene, Diskoprydning og Defrag og der er ingen spyware. Når jeg åbner filen det åbne med Cubase også!
Alle kender?
Skål
Tom
Mit system: # Processor (s): Intel Q6600 | Bundkort: MSI P6N SLI V2 | RAM Hukommelse: 2GB DDR2 PC6400 Corsair | Grafikkort (r): XFX Nvidia 8600GTS 512MB | Lydkort: Integreret 8 Channel | Harddisk (e): 320 GB Samsung S-ATA 7200RPM | Optisk drev (r): LG LightScribe | Sag / PSU: Thermaltake Soprano & Toughpower 750W | Køling: Stock | Network / Internet: Trådløst | Monitor (s): Samsung SyncMaster 931BW 19 " | Operating System (s): Windows XP Professional SP3 | |