mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Verward door mijn bureaubladpictogrammen

Reply

Thread Tools
Old 6 mei 2008, 08:44
Donor Groep

Hi guys,

Onlangs heb ik verworven Cubase LE (kwam met mijn synthesizer), dit uiteindelijk kon ik voor het verwijderen van cakewalk Express (die was bedoeld voor 16-bits oorspronkelijk!). Ik mijn MIDI-bestanden te openen standaard in Cubase (open, Cubase LE, altijd gebruik maken van deze aanvraag). Echter, in plaats van het pictogram dat de Cubase symbool (toen het werd ingesteld op open op cakewalk standaard was het de cakewalk symbool), toont de Windows Media Player-symbool. (U weet het stuk van het papier en de WMP-symbool). Waarom is dit?

Hebben gedaan van een register schoon, schijf opschonen en defrag en er is geen spyware. Toen ik het bestand openen hem open met Cubase ook!

Anyone know?

Sante

Tom

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6 mei 2008, 08:57
Donor Groep

als je gewoon wilt veranderen het pictogram, klik met de rechtermuisknop kies eigenschappen dan veranderen pictogram selecteren welk pictogram het is dat je eigenlijk wilt.
Old 6 mei 2008, 09:55
Donor Groep

Er is niet een icoon te drukken. Vergeet niet dat het een bestand niet van een programma.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.