mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Forvirret av mine skrivebordsikonene

Reply

Thread Tools
Old 6 mai 2008, 08:44
Donor Group

Default Forvirret av mine skrivebordsikonene

Hei folkens,

Sist jeg kjøpte Cubase LE (fulgte med min synth), kan dette til slutt lov meg å avinstallere cakewalk Express (som ble laget for 16-biters opprinnelig!). Angir jeg MIDI-filer for å åpne som standard i Cubase (åpne, Cubase LE, alltid bruke dette programmet). Men i stedet for ikonet som de Cubase symbolet (da det ble satt til å åpne ved cakewalk som standard det var cakewalk symbol) viser den Windows Media Player-ikonet. (Du vet stykke papir og WMP symbol). Hvorfor er dette?

Har gjort en registerverdi clean, Diskopprydding og defrag og det er ingen spionprogrammer. Når jeg åpner filen den åpne med Cubase også!

Alle som vet?

Skål

Tom

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6 mai 2008, 08:57
Donor Group

Hvis du bare ønsker å endre ikonet, høyreklikk velg Egenskaper og deretter endre ikon, velg det som ikon er det at du egentlig ønsker.
Old 6 mai 2008, 09:55
Donor Group

Det er ikke endre ikonet knappen. Ikke glem det er en fil ikke et program.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Im litt forvirret nay27uk CPUer, Hovedkort & RAM 3 11 oktober 2009 13:35
Ever Changing Windows Desktop snarvei ikoner djchapple Windows-operativsystemer 4 13 september 2009 10:14
Tilpasset Desktop, 3rd Party Ikoner noisforme General Software Chat 5 5 april 2009 05:10
Hjelp ... Ganske vennligst - ingen start bar, skrivebordsikonene etc. .. ah24 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 17 15 oktober 2008 15:52
Window Desktop versus Google Desktop Ozzi General Software Chat 2 9 november 2007 12:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.