Forvirret av mine skrivebordsikonene Hei folkens,
Sist jeg kjøpte Cubase LE (fulgte med min synth), kan dette til slutt lov meg å avinstallere cakewalk Express (som ble laget for 16-biters opprinnelig!). Angir jeg MIDI-filer for å åpne som standard i Cubase (åpne, Cubase LE, alltid bruke dette programmet). Men i stedet for ikonet som de Cubase symbolet (da det ble satt til å åpne ved cakewalk som standard det var cakewalk symbol) viser den Windows Media Player-ikonet. (Du vet stykke papir og WMP symbol). Hvorfor er dette?
Har gjort en registerverdi clean, Diskopprydding og defrag og det er ingen spionprogrammer. Når jeg åpner filen den åpne med Cubase også!
Alle som vet?
Skål
Tom
Min System: # Prosessor (er): Intel Q6600 | Hovedkort: MSI P6N SLI V2 | RAM-minne: 2GB DDR2 PC6400 Corsair | Graphics Card (s): XFX Nvidia 8600GTS 512MB | Lydkort: Integrert 8 Channel | Harddisk (er): 320GB Samsung S-ATA 7200RPM | Optisk stasjon (er): LG LightScribe | Case / PSU: Thermaltake Soprano & Toughpower 750W | Cooling: Stock | Nettverk / Internett: Trådløst | Skjerm (er): Samsung SyncMaster 931BW 19 " | Operating System (s): Windows XP Professional SP3 | |