mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Förvirrad av min Skrivbordsikoner

Reply

Thread Tools
Old 6 maj 2008, 08:44
Givargruppen

Default Förvirrad av min Skrivbordsikoner

Hej killar,

Nyligen jag förvärvat Cubase LE (följde med min synth), detta slutligen får mig att avinstallera Cakewalk Express (som var avsedd för 16 bitar från början!). Jag in min MIDI-filer för att öppna som standard i Cubase (öppen, Cubase LE Använd alltid detta program). I stället för att ikonen är Cubase symbol (när det var att inleda med Cakewalk som standard det var Cakewalk symbol), visar det att Windows Media Player ikon. (Du vet papper och WMP symbol). Varför är det här?

Har gjort ett register ren, Diskrensning och defrag och det finns inga spionprogram. När jag öppnar filen är öppen med Cubase också!

Alla som vet?

Skål

Tom

Mitt System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moderkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Ljudkort:
Integrerad 8 Channel
Hårddisk (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk enhet (er):
LG Lightscribe
Mål / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Wireless
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 6 maj 2008, 08:57
Givargruppen

om du bara vill ändra ikon, högerklicka välj egenskaper sedan ändra ikonen, välja vilken symbol det är att du faktiskt vill ha.
Old 6 maj 2008, 09:55
Givargruppen

Det finns inte en förändring ikonen knappen. Glöm inte det är en fil inte ett program.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Im lite förvirrad nay27uk Processorer, moderkort & RAM 3 11 oktober 2009 13:35
Ever Changing Windows Desktop genvägar djchapple Windows-operativsystem 4 13 September 2009 10:14
Anpassad Desktop 3: e parts ikoner noisforme General Software Chat 5 5 april 2009 05:10
Hjälp ... Pretty tack - ingen start bar, Skrivbordsikoner etc. .. ah24 Virus, spionprogram och säkerhet 17 15 oktober 2008 15:52
Fönster Desktop kontra Google Desktop ozzie General Software Chat 2 9 november 2007 12:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.