Förvirrad av min Skrivbordsikoner Hej killar,
Nyligen jag förvärvat Cubase LE (följde med min synth), detta slutligen får mig att avinstallera Cakewalk Express (som var avsedd för 16 bitar från början!). Jag in min MIDI-filer för att öppna som standard i Cubase (öppen, Cubase LE Använd alltid detta program). I stället för att ikonen är Cubase symbol (när det var att inleda med Cakewalk som standard det var Cakewalk symbol), visar det att Windows Media Player ikon. (Du vet papper och WMP symbol). Varför är det här?
Har gjort ett register ren, Diskrensning och defrag och det finns inga spionprogram. När jag öppnar filen är öppen med Cubase också!
Alla som vet?
Skål
Tom
Mitt System: # Processor (s): Intel Q6600 | Moderkort: MSI P6N SLI V2 | RAM Minne: 2GB DDR2 PC6400 Corsair | Grafikkort (s): XFX Nvidia 8600GTS 512MB | Ljudkort: Integrerad 8 Channel | Hårddisk (s): 320GB Samsung S-ATA 7200RPM | Optisk enhet (er): LG Lightscribe | Mål / PSU: Thermaltake Soprano & Toughpower 750W | Kylning: Lager | Nätverk / Internet: Wireless | Monitor (s): Samsung SyncMaster 931BW 19 " | Operating System (s): Windows XP Professional SP3 | |