![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, meillä on ongelmia, että tärkein perheen tietokone on jatkuvasti käynnistystä itse ja aina kun napsautat jotain, se antaa sinulle virheilmoituksen "xxx on havainnut prblem, ja tuote on suljettava etc", tilanne on melko huono kuin joskus se tapana voit onto työpöydälle ilman uudelleenkäynnistystä.
Yritti vikasietotilassa, joka ei anna sinun päälle työpöydällä, mutta tuo kuormien virheitä, kuten avast se kaatuu heti kun yrittää tehdä tarkasteluun. Ohje suuressa arvossa. OS on Windows XP Home, jos thats apua.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos sinulla on mahdollisuus saada tarkka virhekoodi ja lähettää sen täällä se on alku, thx
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
No i onnistui pääsemään työpöydälle, joten i sammutetaan automaattisesti uudelleen .. sitten sai BSOD ...
Virhekoodi IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL STOP: 0x0000000A .... cant muistaa loput. |
|
|
|||
|
|||
|
Voisiko olla mitään tästä!
|
|||
|
|||
|
Ok ....
Mikä on mielestänne paras tapa toimia tässä tilanteessa. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Sinun pitäisi harkita uudelleen Windowsin asentamista. Ennen u tehdä sitä tehdä varajärjestelmiä jotenkin |