![]() |
|
| |||
| |||
| He, we zijn met problemen op dat de belangrijkste familie computer is constant rebooten zelf en wanneer u op iets, dan krijgt u een foutmelding "xxx is een prblem en moet worden afgesloten enz." De situatie is nogal slecht als soms it wont u op het bureaublad zonder rebooten. Geprobeerd de veilige modus, die u op het bureaublad, maar zal nog steeds last van fouten, zoals Avast zal crashen zodra u probeert om een scan. Hulp zeer gewaardeerd. Het OS is Windows XP Home, indien thats eventuele hulp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u in staat bent om de exacte foutcode en post het hier zal het een begin, thx
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Nou ik u naar het bureaublad, zodat ik uitgeschakeld automatische herstart .. dan heb een BSOD ... Foutcode IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL STOP: 0x0000000A .... cant remember het de rest. |
|
| |||
| |||
| Kan van alles zijn van dat!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ok .... Wat is volgens u het beste wat te doen in deze situatie. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
U dient te overwegen opnieuw installeren van Windows. Voordat u dat doen maken van een back-up of andere manier |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Server Error in '/' Application. | 961 | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 26 oktober 2009 11:03 |
| Rundll32.exe Application Error | pinoyguy07 | Windows besturingssystemen | 1 | 8 Dec 2008 11:15 |
| Trage PCI Network Card en Constant Freeze | anthonyla65 | Netwerken, modems & VoIP | 20 | 20 okt 2008 15:26 |
| Constant springen irritant geluid! | MaxWilson | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 28 feb 2008 12:39 |
| Internet Explorer toepassing fout? | Jack06 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 9 Feb 2008 21:10 |
| Thread Tools | |
| |