![]() |
|
| |||
| |||
| Godt Copy / Paste hastigheder synes at være horrible på Vista. Min HDD er i to partitioner, og kopiere noget fra en partition, og sætte det på den anden er en smerte i røven. Har nogen fundet en løsning på dette eller kender en, der kan hjælpe. Note * Dette er ikke copy / paste over et netværk, det er alt sammen inden for en computer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bare kopiering? Har du SATA eller SATA2 HDDs?
| |||
| |||
| Ja, jeg har en SATA HDD, er SATA HDDs ikke understøttet af Vista, som godt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad mener du med det ikke virker godt?
| |||
| |||
| Jeg tror, han siger, det går langsomt, når han forsøger at kopiere filer fra en parition / HDD til en anden. Er dine satanisk drivers installeret korrekt? Og hvad er "langsom" til dig? |
|
| |||
| |||
| Nå det er hvad jeg mener. I øjeblikket har 2 partitioner en en SATA HDD, Windows XP copy / paste er relativt hurtigt, men hvis jeg prøver at få gerne 5GB mappe, der har filer i det Det kan tage op til 45 minutter på Windows Vista, når jeg går på Windows Vista og kopiere noget fra min XP-partition. Jeg har også problemer med at kopiere filer på min Vista-partition fra dekstop til en anden mappe på samme partition. I XP Jeg fik meget bedre hastigheder, hvor kan jeg installere drivere til mit SATA HDD, jeg tror, de er installeret. |
|
| |||
| |||
| Jeg tvivler på det er chauffører, ville jeg være mere tilbøjelig til at lave en scandisk og defrag på begge partitioner. |
|
| |||
| |||
| Hvor længe tror du fyre tror en 250GB disk defragmentere ville opgaven med kun anvendes 70GB. |
|
| |||
| |||
| Formentlig bedst at gøre det natten over. |
|
| |||
| |||
| LoL. Ja, og jeg har en 60GB på den side, SATA, som jeg dumping alle mine filer i den. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Thermal Paste - hvor vigtigt er det? | Davida50000 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 6. feb 2009 15:05 |
| Hjælp Please!! Klip og indsæt handicappede??? | darkdude69 | General Software Chat | 2 | 22. sep 2008 14:44 |
| Termisk pasta hjælp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 17 | 20. apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | stald | CPU, bundkort og RAM | 1 | 27 januar 2008 04:15 |
| Sæt ind på Mac | calvinj | Linux & Alternative OS | 1 | 10th Dec 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |