![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyvin Kopioi / Liitä nopeudet näytä olevan hirvittävän on Vista. Oma HDD on kaksi osiota, ja kopiointi jotain yksi osio ja että se toinen on kipua Butt. Onko kukaan löytänyt vahvistaa tätä tai tiedä yhtään, jotka voisivat auttaa. Huom * Tämä ei ole copy / paste yli verkkoon, se on kaikki yhdessä tietokoneessa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vain kopiointi? teillä on SATA-tai sata2 HDDs?
| |||
| |||
| Kyllä minulla on SATA HDD, ovat SATA HDDs ei tue näköala, että hyvin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä tarkoittaa se ei toimi hyvin?
| |||
| |||
| Mielestäni hän on selvää, se on hidas, kun hän yrittää kopioida tiedostoja yhdestä parition / HDD toiseen. Onko SATA-ajurit asennettu oikein? Ja mikä on "hidas" sinulle? |
|
| |||
| |||
| No tämä on, mitä tarkoitan. Minulla on tällä hetkellä 2 osiot yhden Sata kiintolevy, Windows XP: n copy / paste on suhteellisen nopea, mutta jos olen yrittänyt saada kuten 5gb kansio, joka on tiedostoja sisällä se voi kestää jopa 45 minuuttia Windows Vista kun lähden Windows Vista ja kopioida jotain minun XP-osio. Minulla on myös ongelmia kopiointi kuvaa minun Vista-osio siitä dekstop toiseen kansioon samaan osioon. Windows XP: n sain paljon parempia nopeuksia, jos voin asentaa minun SATA HDD, olen sitä mieltä, että ne on asennettu. |
|
| |||
| |||
| Epäilen sen ajurit, I'd olla taipuvainen tekemään scandisk ja defrag molempia osioita. |
|
| |||
| |||
| Kuinka kauan te sitä mieltä, että 250 Gt: n kiintolevy defragment olisi tehtävä vain 70GB käyttää. |
|
| |||
| |||
| Luultavasti paras tehdä se yhdessä yössä. |
|
| |||
| |||
| Lol. Kyllä minulla on 60GB sivusta SATA josta olen polkumyynnin kaikki tiedostot siihen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Thermal Paste - Miten Tärkeät Is It? | Davida50000 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 6. Feb 2009 15:05 |
| Ohje Ole hyvä! Leikkaa ja Liitä pois päältä? | darkdude69 | General Software Chat | 2 | 22. Sep 2008 14:44 |
| Thermal liitä apua? | computeruler | CPUs, Emolevyt & RAM | 17 | 20th Apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | shed | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 27th Jan 2008 04:15 |
| Liitä Mac | calvinj | Linux & Alternative OS | 1 | 10. Joulukuu 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |