![]() |
|
| |||
| |||
| Nou de Copy / Paste snelheden lijken verschrikkelijk op Vista. Mijn HDD is in twee partities, en het kopiëren van iets van een partitie en zetten het op de andere is een pijn in de kont. Heeft iemand een oplossing gevonden voor dit of weet van een die zou kunnen helpen. Opmerking * Dit is geen copy / paste in een netwerk, het is allemaal binnen een computer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gewoon kopiëren? heb je SATA of SATA2 HDDs?
| |||
| |||
| Ja, ik heb een SATA HDD, SATA-schijven worden niet ondersteund door Vista dat goed? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat bedoel je het werkt niet goed?
| |||
| |||
| Ik denk dat hij zegt dat het traag wanneer hij probeert om bestanden te kopiëren van de ene partitie / HDD naar de andere. Zijn uw sata drivers correct geïnstalleerd? En wat is 'slow' voor u? |
|
| |||
| |||
| Nou dit is wat ik bedoel. Ik heb momenteel 2 partities een een Sata HDD, Windows XP copy / paste is relatief snel, maar als ik probeer te krijgen als 5GB map met bestanden heeft binnen het Het kan tot 45 minuten op Windows Vista als ik op Windows Vista en kopiëren iets uit mijn XP partitie. Ik heb ook problemen met het kopiëren van bestanden op mijn Vista-partitie van het bureaublad naar een andere map op dezelfde partitie. In XP kreeg ik veel beter snelheden, waar kan ik drivers installeren voor mijn SATA HDD, geloof ik ze zijn geïnstalleerd. |
|
| |||
| |||
| Ik betwijfel het stuurprogramma's, zou ik meer geneigd om een scandisk doen en defrag op beide partities. |
|
| |||
| |||
| Hoe lang doen jullie denken een 250GB schijf defragmenteren zou taak met slechts 70GB. |
|
| |||
| |||
| Waarschijnlijk het beste om het te doen 's nachts. |
|
| |||
| |||
| LoL. Ja en ik heb een 60GB SATA aan de kant die ik dumping al mijn bestanden in. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Thermal Paste - Hoe Essentiële Is It? | Davida50000 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | De 6 februari 2009 15:05 |
| Help Please! Knippen en plakken gehandicapten? | darkdude69 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22e sep 2008 14:44 |
| Thermische pasta helpen? | computeruler | CPUs, Moederborden & RAM | 17 | 20 apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | schuur | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 27 Jan 2008 04:15 |
| Plakken op Mac | calvinj | Linux & Alternative OS | 1 | 10 dec 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |