![]() |
|
| |||
| |||
| Godt Kopier / Lim hastigheter synes å være fryktelig på Vista. Min HDD er i to partisjoner, og kopiere noe fra en partisjon og sette den på den andre er en smerte i baken. Har noen funnet en løsning på dette eller vet om en som kan hjelpe. Merk * Dette er ikke kopiere / lime over et nettverk, er det alle innen én datamaskin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bare kopiering? Har du SATA eller SATA2 HDDs?
| |||
| |||
| Ja jeg har en SATA HDD, er SATA HDDs ikke støttes av Vista som vel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva mener du det ikke fungerer godt?
| |||
| |||
| Jeg tror han sier det er treg når han prøver å kopiere filer fra én parition / HDD til en annen. Er satanisk drivere installert på riktig måte? Og hva er "treg" til deg? |
|
| |||
| |||
| Vel, dette er hva jeg mener. I øyeblikket har 2 partisjoner en en SATA HDD, Windows XP kopier / lim er relativt rask, men hvis jeg prøver å få like 5GB mappe som inneholder filer inni den, kan det ta opptil 45 minutter på Windows Vista når jeg går på Windows Vista og kopiere noe fra min XP-partisjonen. Jeg har også problemer med å kopiere filer på min Vista-partisjonen fra dekstop til en annen mappe på samme partisjon. I XP fikk jeg mye bedre hastigheter, hvor kan jeg installere drivere for mitt SATA HDD, tror jeg de er installert. |
|
| |||
| |||
| Jeg tviler på det er sjåfører, ville jeg være mer tilbøyelig til å gjøre en scandisk og bedra på begge partisjonene. |
|
| |||
| |||
| Hvor lenge har dere tror en 250GB disk defragmentere ville oppgaven med bare 70GB brukt. |
|
| |||
| |||
| Sannsynligvis best å gjøre det over natten. |
|
| |||
| |||
| Lol. Ja, og jeg har en 60GB på siden SATA som jeg dumping alle mine filer i den. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Termisk Lim - Hvordan Essential er det? | Davida50000 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 6 februar 2009 15:05 |
| Hjelp Please! Klipp og lim deaktivert?? | darkdude69 | General Software Chat | 2 | 22. sep 2008 14:44 |
| Termisk lim hjelp? | computeruler | CPUer, Hovedkort & RAM | 17 | 20 april 2008 18:22 |
| Termisk Lim | skur | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 27 januar 2008 04:15 |
| Lim inn på mac | calvinj | Linux og alternative OS | 1 | 10 desember 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |