![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei forumers! Tänään kun käytössä minun laptop, se ei anna minun kopioi liitä enää mitään. Olen kokeillut molempia menetelmiä: - Korosta sitten CTRL + C, CTRL + V. - Korostaa, klikkaa hiiren oikealla näppäimellä ja tee sitten Kopioi ---> Liitä. Se ei anna minulle kopio liitä mitään selaimeni (IE7 ja Safari XP), eikä se anna minulle kopio liitä kamaa Muistio tai muissa sovelluksissa. Onko kukaan ollut tätä ennen? Jos kyllä, miten sait ratkaista sen? PS Olen käynnissä XP Pro SP2. Edit: Just tajunnut, että minun Numpad ei toimi myöskään (Alt + x), ja kyllä .. Olen yrittänyt Numlock. 2. Edit: nvm Tietoa ensimmäinen muokata, Safari XP vain ei tue ALT-avaimia vielä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Moved on Windows-käyttöjärjestelmät foorumi.
| |||
| |||
| Kyllä, olen asentanut ohjelman nimeltä "VIP Tietosuoja ei liian kauan sitten, mutta kun yritin kopioida Liitä eri käyttäjätilin, jolla on myös VIP Privacy asennettu, voisin kopioida liittää ilman mitään ongelmia. |
|
| |||
| |||
| Onko olemassa tapa poistaa VIP ja käynnistä tietokone uudelleen ilman, että käynnissä nähdä, jos se paranee? Olen kerran asentanut ohjelman, joka ei ollut mitään tekemistä hiirtä tai näppäimistöä, ja muutamaa päivää myöhemmin menetin hiiren kakkospainiketta toimintojen vuoksi ohjelman. |
|
| |||
| |||
| Joo, voit poista "Start up at Windowsin käynnistyksen" ja se ei käynnisty ollenkaan seuraavassa käynnistyksessä. Olen kokeillut tätä myös, mutta minun copy paste-toiminto on edelleen käytössä jollakin tavalla. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Word 2007 Leikkaa ja liittäminen | munleyj | Office Suites & Applications | 0 | 14 lokakuu 2009 16:51 |
| Kopioi dvd | dhawalmkt | Multimedia & Codecs | 4 | 14. lokakuu 2008 08:06 |
| Kopioida kappaleita CD onto my PC? | pete21 | Multimedia & Codecs | 4 | 2. Aug 2008 14:43 |
| Tarvitsetko DVD kopioida ohjelmistoa! | Brunis | Multimedia & Codecs | 4 | 15th Feb 2008 22:11 |
| MS Works-tietokanta. Trouble liittämällä tekstin kenttä ... | anotherbob | Office Suites & Applications | 3 | 19. Joulukuu 2007 00:20 |
| Thread Tools | |
| |