mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Kopieer plakken problemen.

Reply

Thread Tools
Old 17 oktober 2007, 06:26
Lid Fractie

Hey forumers! Vandaag toen ik op mijn laptop, zou het niet laten mijn exemplaar plakken niets meer. Ik heb geprobeerd beide methoden:
- Accentueer vervolgens CTRL + C, CTRL + V.
- Hoogtepunt, rechtermuisknop klikken en dan doen Kopiëren ---> Plakken.

Het is niet laat me iets copy paste van mijn browsers (IE7 en Safari voor XP), noch zal zij laat me plak spul kopiëren vanuit Kladblok of andere toepassingen.
Heeft iemand dit eerder gehad? Zo ja, hoe heb je oplossen?

PS Ik ben draait op XP Pro SP2.

Edit: Net bedacht dat mijn numpad niet werkt ofwel (Alt + x), en ja .. Ik heb geprobeerd NumLock.
2e Edit: NVM over de eerste bewerken, Safari voor XP maar biedt geen ondersteuning voor alt toetsen toegevoegd.
Old 17 oktober 2007, 06:37
Administrator Group

Verplaatst aan de Windows Operating Systems forum.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 oktober 2007, 07:24
Moderator Groep

Heeft u gedownloade software de laatste tijd.

Zo ja, verwijder het. Of misschien de laatste paar dingen.

Ook lopen CCleaner

Old 17 oktober 2007, 08:13
Lid Fractie

Ja, ik heb een programma "VIP Privacy" niet al te lang geleden riep geïnstalleerd, maar toen ik probeerde te plakken kopie op een andere gebruikersaccount die ook VIP Privacy geïnstalleerd, kon ik copy paste zonder problemen.
Old 17 oktober 2007, 08:32
Moderator Groep

Is er een manier om VIP te schakelen en start de computer zonder dat het draait om te zien of ruimt?

Ik heb eens geïnstalleerd, een programma dat niets te maken met de muis of het toetsenbord en een paar dagen later verloor ik mijn rechts-klik-functies als gevolg van het programma had.

Old 17 oktober 2007, 08:51
Lid Fractie

Ja, kunt u gewoon het vinkje uit het 'Start-up op Windows opstarten "en het gaat niet aan om alle bij de volgende reboot. Ik heb dit ook geprobeerd, maar mijn exemplaar paste functie is nog steeds uitgeschakeld in een of andere manier.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.