![]() |
|
| |||
| |||
| Hey forumers! Vandaag toen ik op mijn laptop, zou het niet laten mijn exemplaar plakken niets meer. Ik heb geprobeerd beide methoden: - Accentueer vervolgens CTRL + C, CTRL + V. - Hoogtepunt, rechtermuisknop klikken en dan doen Kopiëren ---> Plakken. Het is niet laat me iets copy paste van mijn browsers (IE7 en Safari voor XP), noch zal zij laat me plak spul kopiëren vanuit Kladblok of andere toepassingen. Heeft iemand dit eerder gehad? Zo ja, hoe heb je oplossen? PS Ik ben draait op XP Pro SP2. Edit: Net bedacht dat mijn numpad niet werkt ofwel (Alt + x), en ja .. Ik heb geprobeerd NumLock. 2e Edit: NVM over de eerste bewerken, Safari voor XP maar biedt geen ondersteuning voor alt toetsen toegevoegd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verplaatst aan de Windows Operating Systems forum.
| |||
| |||
| Ja, ik heb een programma "VIP Privacy" niet al te lang geleden riep geïnstalleerd, maar toen ik probeerde te plakken kopie op een andere gebruikersaccount die ook VIP Privacy geïnstalleerd, kon ik copy paste zonder problemen. |
|
| |||
| |||
| Is er een manier om VIP te schakelen en start de computer zonder dat het draait om te zien of ruimt? Ik heb eens geïnstalleerd, een programma dat niets te maken met de muis of het toetsenbord en een paar dagen later verloor ik mijn rechts-klik-functies als gevolg van het programma had. |
|
| |||
| |||
| Ja, kunt u gewoon het vinkje uit het 'Start-up op Windows opstarten "en het gaat niet aan om alle bij de volgende reboot. Ik heb dit ook geprobeerd, maar mijn exemplaar paste functie is nog steeds uitgeschakeld in een of andere manier. |