![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei forumers! I dag da jeg snudde på meg bærbar PC ville det ikke la min kopiere lime noe lenger. Jeg har prøvd begge metodene:
- Merk deretter CTRL + C, Ctrl + V. - Markere, klikke med høyre museknapp og deretter gjøre Kopier ---> Lim inn. Det lar meg ikke kopiere lime noe fra mine lesere (IE7 og Safari for XP), vil det heller ikke la meg kopiere lime ting fra Notisblokk eller andre programmer. Har noen hatt dette før? Hvis ja, hvordan fikk du løse det? PS Jeg kjører på XP Pro SP2. Edit: Bare funnet ut at min numpad heller ikke fungerer (Alt + x), og ja .. Jeg har prøvd NumLock. 2dre Edit: NVM om den første redigere, Safari for XP bare støtter ikke alt tastene ennå. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Flyttet til Windows Operativsystem forum.
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg installert et program kalt «VIP Personvern" ikke så lenge siden, men når jeg prøvde å kopiere lime på en annen brukerkonto, som også har VIP Privacy installert, kunne jeg kopiere lime uten problemer.
|
|
|
|||
|
|||
|
Finnes det en måte å deaktivere VIP og deretter starte datamaskinen på nytt uten at det går å se om det klarner opp?
Jeg en gang installert et program som ikke hadde noe å gjøre med mus eller tastatur og noen dager senere mistet jeg høyreklikker funksjoner på grunn av programmet. |
|
|
|||
|
|||
|
Ja, kan du ganske enkelt uncheck "Start opp i Windows-oppstart" og den vil ikke slås på i det hele tatt, ved neste omstart. Jeg har prøvd dette også, men mitt eksemplar pasta funksjonen er fortsatt deaktivert på noen måte.
|