mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Kopiera klistra problem.

Reply

Thread Tools
Old 17 oktober 2007, 06:26
Ledamot Gruppen

Hey forumers! Idag när jag vände på min laptop, det skulle inte låta mina någonting kopiera klistra längre. Jag har provat båda metoderna:
- Markera sedan CTRL + C, Ctrl + V.
- Lyfta fram, höger musknapp och sedan göra Kopiera ---> Klistra in.

Det låter mig inte kopiera klistra något från min webbläsare (IE7 och Safari för XP), kommer inte heller låta mig kopiera klistra saker från Anteckningar eller andra program.
Har någon haft det här förut? Om ja, hur har du lösa det?

PS Jag kör på XP Pro SP2.

Edit: tänkte bara påpeka att min NUMERISK inte heller fungerar (Alt + x), och ja .. Jag har försökt Numlock.
2. Edit: Nvm om den första redigeringen, Safari för XP bara stöder inte Alt-tangenterna ännu.
Old 17 oktober 2007, 06:37
Administrator Group

Flyttade till Windows operativsystem forum.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 oktober 2007, 07:24
Moderator-gruppen

Har du laddat ner något program nyligen.

Om så försöka avinstallera det. Eller kanske de sista sakerna.

Även kör CCleaner

Old 17 oktober 2007, 08:13
Ledamot Gruppen

Ja, jag installerade ett program som kallas "VIP Sekretess" inte så länge sedan, men när jag försökte kopiera klistra på ett annat konto som också har VIP Privacy installerat, kan jag kopiera klistra in utan problem.
Old 17 oktober 2007, 08:32
Moderator-gruppen

Finns det något sätt att inaktivera VIP och sedan starta om datorn utan att köra för att se om det klarnar upp?

Jag har installerat en gång ett program som inte hade något att göra med musen eller tangentbordet och några dagar senare har jag förlorat min högerklicka funktioner beroende på program.

Old 17 oktober 2007, 08:51
Ledamot Gruppen

Ja, kan du bara avmarkera "Starta när Windows startar" och den startar inte alls vid nästa omstart. Jag har provat detta också, men min klippa och klistra funktion är fortfarande någon form av funktionshinder.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.