![]() |
|
| |||
| |||
| Hey forumers! Idag när jag vände på min laptop, det skulle inte låta mina någonting kopiera klistra längre. Jag har provat båda metoderna: - Markera sedan CTRL + C, Ctrl + V. - Lyfta fram, höger musknapp och sedan göra Kopiera ---> Klistra in. Det låter mig inte kopiera klistra något från min webbläsare (IE7 och Safari för XP), kommer inte heller låta mig kopiera klistra saker från Anteckningar eller andra program. Har någon haft det här förut? Om ja, hur har du lösa det? PS Jag kör på XP Pro SP2. Edit: tänkte bara påpeka att min NUMERISK inte heller fungerar (Alt + x), och ja .. Jag har försökt Numlock. 2. Edit: Nvm om den första redigeringen, Safari för XP bara stöder inte Alt-tangenterna ännu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flyttade till Windows operativsystem forum.
| |||
| |||
| Ja, jag installerade ett program som kallas "VIP Sekretess" inte så länge sedan, men när jag försökte kopiera klistra på ett annat konto som också har VIP Privacy installerat, kan jag kopiera klistra in utan problem. |
|
| |||
| |||
| Finns det något sätt att inaktivera VIP och sedan starta om datorn utan att köra för att se om det klarnar upp? Jag har installerat en gång ett program som inte hade något att göra med musen eller tangentbordet och några dagar senare har jag förlorat min högerklicka funktioner beroende på program. |
|
| |||
| |||
| Ja, kan du bara avmarkera "Starta när Windows startar" och den startar inte alls vid nästa omstart. Jag har provat detta också, men min klippa och klistra funktion är fortfarande någon form av funktionshinder. |