![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Ive nylig bygget en i7 maskine, alle nye dele. Nr. overclocking hvad så nogensinde. Formentlig drivere eller i7 relaterede som i7 isnt at godt støttet, og jeg har forskellige poster, der kræver deres egne drivere. Anyway, Ive attatched en zip, har alle de Minidump filer og nogle af de nyere blå skærm infos, at du får, når du starter op igen i Vista. Vista gang antydet, at det er mit bundkort drivere men det tilbydes et link til ældre drivere til mit bord, så jeg sidder med dem på cd. Det er også foreslået en BIOS-opgradering, som gjorde ikke hjælpe. Også memtest86 v3.5 doesnt synes at køre. Bare fryser (venstre for en time og stadig gjorde ikke engang vise 0% under "test"), men at kunne i7 igen. Hardware: Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5 CPU: Intel Core i7 920 GPU: Palit GeForce GTS 250 1GB Ram: (3x2GB) G. Skill DDR3 NQ PC3-10666 PSU: Lian Li Silent Force 850W HDD: WD Caviar Black 1 TB DVD: ASUS drw-22B1LT DVDRW (Light Scribe) Andre, der blev indsat efter 1. BSOD eller arent forbinde til noget, men PSU: Vantec Nexus Fan og Light controller (fans arent tilsluttet) 750 GB Seagate Jeg tror Card Reader Vantec 58-i-1 Mulige drivere: Light Scribe Razer Lycosa Keyboard Razer Diamondback 3G GeForce Anyway, jeg fik BSOD igen, og det skete et par minutter efter iis service brød (der sker hele tiden om både denne computer, og mine andre) og det ser ud til at ske et par minutter før BSOD en masse (se på min begivenhed seeren), men det er ikke den oprindelige årsag, fordi det startede før jeg installeret IIS! Note: Also ja, jeg er klar over Vista 32bit kan ikke bruge alle 6GB af mine ram, i7 bruge 3 slots. Jeg havde planer om at bruge 64 bit, men jeg couldnt finde disken: sukke: Det skal skabe problemer, hvis det ikke? Hvis det gør ikke bruge ekstra 2GB det shouldn't løse det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det ikke er noget i retning af hukommelsen spænding, kun skudt du vil have på dette er at omformatere system, geninstallere og installere drivere én ad gangen til fejlfinding, hvoraf den ene er problemet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|