vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Core i7-ja Windows Vista BSOD Issue

Reply

Thread Tools
Old 9 kesäkuu 2009, 06:52
Uusi Jäsen

Hei, Ive äskettäin rakensi i7 koneen kaikki uudet osat. N: o overclocking mitä-niin koskaan. Todennäköisesti kuljettajien tai i7 etuyhteydessä i7 isnt että tuettu hyvin, ja olen eri kohteita, jotka vaativat omat ohjaimet. Joka tapauksessa, Ive attatched zip, on kaikki Minidump tiedostot ja miten muutamat viime sininen ruutu infos että saat kun boot takaisin Vista. Vista kerran ehdotti, se olisi minun emolevyn ajurit, mutta se tarjosi linkin ikääntyvien kuljettajien minun aluksella joten kiinni ne, jotka on CD. Se ehdotti myös BIOS-päivityksen, joka didnt apua. Myös memtest86 v3.5 doesnt näyttävät aikavälillä. Just jäätyy (vasemmalla tunnin ajaksi ja silti didnt näkyvät jopa 0% kohdassa "testaus"), mutta jotka voitaisiin i7 uudelleen.

Laitteisto:

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5
CPU: Intel Core i7 920
GPU: Palit GeForce GTS 250 1GB
Ram: (3x2GB) G. Skill DDR3 NQ PC3-10666
PSU: Lian Li Silent Force 850W
HDD: WD Caviar Black 1TB
DVD: ASUS drw-22B1LT DVDRW (Light Scribe)

Muut, jotka oli lisätty jälkeen 1. BSOD tai does muodostaa mitään mutta PSU:

Vantec Nexus tuulettimen ja valon ohjain (puhaltimet does kytketty)
750 GB Seagate mielestäni
Card Reader Vantec 58-in-1

Mahdolliset kuljettajien: Light Scribe
Razer Lycosa Keyboard
Razer Diamondback 3G
GeForce

Joka tapauksessa, olen juuri saanut BSOD uudestaan ja se tapahtui pari minuuttia sen jälkeen, kun iis palvelu rikkoi (joka tapahtuu kaiken aikaa sekä tämän tietokoneen ja muista), ja se näyttää tapahtua pari minuuttia ennen BSOD paljon (tarkastellen minun tapauksessa viewer), mutta se ei ole alkuperäinen syy, koska se alkoi ennen olen asentanut iis!

Huomaa: Myös kyllä, en ymmärrettävä Vista 32bit ei voi käyttää kaikkia 6GB minun ram, i7 käyttää 3-korttipaikkaa. Olin suunnittelu käytöstä 64 bit mutta couldnt löytää levy: huokaus:
Olisi aiheuttaa ongelmia, jos se? Jos se doesnt käytä ylimääräisiä 2GB se shouldnt käsitellä sitä.
Old 9 kesäkuu 2009, 15:06
Rahoittajien ryhmän

Jos se ei jotain muistin jännite, joka on ainoa laukaus olet menossa ovat tässä on muokata järjestelmä, asenna, ja asentaa yksi kerrallaan vianmääritys joista yksi on se ongelma.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.