![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Ive äskettäin rakensi i7 koneen kaikki uudet osat. N: o overclocking mitä-niin koskaan. Todennäköisesti kuljettajien tai i7 etuyhteydessä i7 isnt että tuettu hyvin, ja olen eri kohteita, jotka vaativat omat ohjaimet. Joka tapauksessa, Ive attatched zip, on kaikki Minidump tiedostot ja miten muutamat viime sininen ruutu infos että saat kun boot takaisin Vista. Vista kerran ehdotti, se olisi minun emolevyn ajurit, mutta se tarjosi linkin ikääntyvien kuljettajien minun aluksella joten kiinni ne, jotka on CD. Se ehdotti myös BIOS-päivityksen, joka didnt apua. Myös memtest86 v3.5 doesnt näyttävät aikavälillä. Just jäätyy (vasemmalla tunnin ajaksi ja silti didnt näkyvät jopa 0% kohdassa "testaus"), mutta jotka voitaisiin i7 uudelleen. Laitteisto: Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5 CPU: Intel Core i7 920 GPU: Palit GeForce GTS 250 1GB Ram: (3x2GB) G. Skill DDR3 NQ PC3-10666 PSU: Lian Li Silent Force 850W HDD: WD Caviar Black 1TB DVD: ASUS drw-22B1LT DVDRW (Light Scribe) Muut, jotka oli lisätty jälkeen 1. BSOD tai does muodostaa mitään mutta PSU: Vantec Nexus tuulettimen ja valon ohjain (puhaltimet does kytketty) 750 GB Seagate mielestäni Card Reader Vantec 58-in-1 Mahdolliset kuljettajien: Light Scribe Razer Lycosa Keyboard Razer Diamondback 3G GeForce Joka tapauksessa, olen juuri saanut BSOD uudestaan ja se tapahtui pari minuuttia sen jälkeen, kun iis palvelu rikkoi (joka tapahtuu kaiken aikaa sekä tämän tietokoneen ja muista), ja se näyttää tapahtua pari minuuttia ennen BSOD paljon (tarkastellen minun tapauksessa viewer), mutta se ei ole alkuperäinen syy, koska se alkoi ennen olen asentanut iis! Huomaa: Myös kyllä, en ymmärrettävä Vista 32bit ei voi käyttää kaikkia 6GB minun ram, i7 käyttää 3-korttipaikkaa. Olin suunnittelu käytöstä 64 bit mutta couldnt löytää levy: huokaus: Olisi aiheuttaa ongelmia, jos se? Jos se doesnt käytä ylimääräisiä 2GB se shouldnt käsitellä sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se ei jotain muistin jännite, joka on ainoa laukaus olet menossa ovat tässä on muokata järjestelmä, asenna, ja asentaa yksi kerrallaan vianmääritys joista yksi on se ongelma.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|