![]() |
|
| |||
| |||
| He, Ive bouwde onlangs een i7 machine, alle nieuwe onderdelen. Nr. overklokinstellingen what-so-ever. Waarschijnlijk's of i7 gerelateerde als i7 isnt dat goed ondersteund en ik heb diverse items die hun eigen chauffeurs. Maar goed, Ive attatched een zip, heeft alle minidump bestanden en een aantal van de meer recente blauw scherm info die je krijgt zodra je boot terug in Vista. Vista eens gesuggereerd dat het mijn moederbord drivers, maar het bood een link naar de oudere drivers voor mijn bord dus ik vastzit aan degene die op de cd. Zij stelden ook voor om een bios-upgrade die didnt helpen. Ook memtest86 v3.5 doesnt lijken te lopen. Net bevriest (links voor een uur en nog steeds didnt elkaar zelfs 0% onder "testen"), maar die kunnen worden i7 opnieuw. Hardware: Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5 CPU: Intel Core i7 920 GPU: Palit GeForce GTS 250 1GB Ram: (3x2GB) G. Skill DDR3 NQ PC3-10666 PSU: Lian Li Silent Force 850W HDD: WD Caviar Black 1TB DVD: ASUS DRW-22B1LT DVDRW (Light Scribe) Anderen die werden toegevoegd na 1e BSOD of Arent verbinding te maken met alles wat maar PSU: Vantec Nexus Fan en Licht controller (fans Arent aangesloten) 750 GB Seagate Ik denk Vantec Card Reader 58-in-1 Mogelijke bestuurders: Light Scribe Razer Lycosa toetsenbord Razer Diamondback 3G GeForce Anyway, ik heb de BSOD weer en het gebeurde een paar minuten na de IIS-service brak (wat gebeurt er de hele tijd op deze computer en mijn andere) en het lijkt te gebeuren een paar minuten voordat BSOD veel (naar mijn afspraak kijker), maar het is niet de eerste oorzaak, omdat het begon voordat ik IIS geïnstalleerd! Opmerking: Ook ja, ik realiseer Vista 32bit kan geen gebruik maken van alle 6GB van mijn ram, i7 gebruik 3 slots. Ik was van plan over het gebruik van 64-bits, maar ik couldnt vinden de schijf: zucht: Opgemerkt dient te worden veroorzaakt problemen moet het? Als het doesnt gebruik maken van de extra 2GB het shouldnt pakken. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het is niet zoiets als het geheugen van de spanning, de enige kans die u krijgt bij dit in dat het systeem opnieuw installeren, en installeren van stuurprogramma's een voor een bij het oplossen van problemen die een is het probleem.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nog een BSOD Issue - HP Pavilion DV9700 Laptop Vista | medman007 | Windows besturingssystemen | 0 | 21 mei 2009 15:02 |
| Windows Vista BSOD Fout .. Wat zijn mijn mogelijkheden | simon1990 | Windows besturingssystemen | 1 | 19 apr 2009 12:11 |
| BSOD Bij Vista Start-Up | RChumsae | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 7 januari 2009 17:50 |
| BSOD 124 met Windows Server 2008 | joey88 | Windows besturingssystemen | 1 | 25 dec 2008 01:59 |
| Windows Houdt crashen, en ik krijg een BSOD! | Macmac508 | Windows besturingssystemen | 10 | 12 okt 2008 08:05 |
| Thread Tools | |
| |