![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Ive nybygde en i7 maskin, alle nye deler. Ingen overclocking hva-så-ever. Sannsynligvis drivere eller i7 relatert som i7 isnt som godt støttet og jeg har ulike elementer som krever egne drivere. Allikevel, Ive attatched en zip, har alle Minidump filer og noen av de nyere blå skjerm Infos at du får når du støvel i Vista. Vista gang foreslått å være mitt hovedkort drivere men det tilbys en link til eldre drivere for mitt bord, så jeg stakk til dem på CD. Det er også foreslått en BIOS-oppgradering som didnt help. Også memtest86 v3.5 ikke synes å kjøre. Bare fryses (venstre for en time og fortsatt didnt selv viser 0% under "testing"), men som kan være i7 igjen. Maskinvare: Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5 CPU: Intel Core i7 920 GPU: Palit GeForce GTS 250 1GB Ram: (3x2GB) G. Skill DDR3 NQ PC3-10666 PSU: Lian Li Silent Force 850W HDD: WD Caviar Black 1TB DVD: ASUS drw-22B1LT DVDRW (Light SCRIBE) Andre som ble lagt etter 1ste BSOD eller Arent koble til noe annet enn PSU: Vantec Nexus vifte og lys kontrolleren (tilhenger Arent tilkoplet) 750 GB Seagate tror jeg Card Reader Vantec 58-i-1 Mulige drivere: Light SCRIBE Razer Lycosa Keyboard Razer Diamondback 3G GeForce Uansett, jeg fikk BSOD igjen, og det skjedde et par minutter etter at iis tjenesten brøt (noe som skjer hele tiden om både denne og andre) og synes det skal skje et par minutter før BSOD mye (se på hendelsen min viewer) men det er ikke den første årsaken fordi den begynte før jeg installerte iis! Merk: Også ja, jeg innser Vista 32bit kan ikke bruke alle 6 GB min ram, i7 bruke 3 plasser. Jeg var planlegging på med 64 bit, men jeg couldnt finne platen: sukk: Det bør være forårsaket problemer bør det? Hvis det ikke bruke ekstra 2GB det burde adressen den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det ikke er noe som minnet spenning, det eneste skudd du skal ha på dette er å formatere systemet, installere og installere drivere en om gangen for å feilsøke som er problemet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|