![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im bruker Windows Server 2003 og jeg ønsker å vite om det er programvare som kan gjøre dette eller hvordan du gjør det med Windows. Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du utdype litt mer .... mener du en mappe?
| |||
| |||
| Ja en mappe. Jeg vil ha en mappe som folk kan putte ting i, men bare jeg kan få tilgang til dem. Im kjører Windows Server 2003 btw. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker WHS, som er litt begrenset, jeg antar du har noen flere kontroller .... kan du opprette en mappe og gi brukeren (e) skrivetilgangen uten lesetilgang. |
|
| |||
| |||
| Ja som virker. Men, Im ikke bare Admin. Det er for min Operations Officer og han bare ønsker å ha eget tilgang til filen. Og jeg skrånende låse ut andre Admin's. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke åpne Word 07-dokumenter | mrcintheuk | Office Suites & Applications | 0 | 14 juni 2009 16:35 |
| MS Pub. - Eliminer drop shadow på blank side? | tama4tama | Office Suites & Applications | 0 | 6 juni 2009 14:52 |
| Gforce 7600 GT, fps drop? | smakk | Kabinetter & Skjermer | 9 | 2 februar 2008 10:37 |
| Prøv nettverk nå skrånende få tilgang til dokumenter | yellowcatfever | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 26 januar 2008 17:27 |
| Powerpoint og actionbuttons å utenfor dokumenter? | PranX | Office Suites & Applications | 8 | 18nde sep 2007 06:16 |
| Thread Tools | |
| |