![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im använder Windows Server 2003 och jag vill veta om det finns någon mjukvara som kan göra det här eller hur man gör det med Windows. Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du utveckla lite mer .... menar du en mapp?
| |||
| |||
| Ja en mapp. Jag vill ha en mapp som man kan släppa saker i men bara jag kan komma åt dem. Im med Windows Server 2003 btw. |
|
| |||
| |||
| Jag använder WHS som är lite begränsat, jag antar att du har några fler kontroller .... kan du skapa en mapp och bara ge användaren (s) skrivåtkomst utan läsbehörighet. |
|
| |||
| |||
| Ja det fungerar. Men Im inte den enda Admin. Det är för min Operations Officer och han vill bara ha ensam tillgång till filen. Och jag skränande utestänga den andra Admin's. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan inte öppna Word 07 dokument | mrcintheuk | Office Suites & Applications | 0 | 14 juni 2009 16:35 |
| MS Pub. - Eliminera droppe skugga på blank sida? | tama4tama | Office Suites & Applications | 0 | 6 juni 2009 14:52 |
| Gforce 7600 GT, fps drop? | smakk | Grafikkort & Skärmar | 9 | 2 februari 2008 10:37 |
| Prova nätverk nu cant tillgång dokument | yellowcatfever | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 26 januari 2008 17:27 |
| Powerpoint och actionbuttons till externa dokument? | PranX | Office Suites & Applications | 8 | 18:e sep 2007 06:16 |
| Thread Tools | |
| |