mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Kritisk system filer slettes - Hastende.

Reply

Thread Tools
Old 24 april 2008, 17:17
Medlem Gruppen

Default Kritisk system filer slettes - Hastende.

Hej. Jeg har lige samlet en kilde (C + +) fra en af mine venner, og fordi jeg bruger den Express udgave af Visual C + +, er det samlet og direkte kørte programmet.

Som du kan har gættet, kilden var ikke så rart. Jeg formåede at afbryde tvunget nedlukning i tide, men filerne er stadig slettet. Her er den vigtigste del af strålekilden
Code:

Jeg har prøvet at få nogle af filerne tilbage, men jeg har kun formået at få hal.dll ...

Hvad ville være den bedste løsning på dette? Jeg tror, jeg kan ikke bruge XP Pro disken til reparation.
Old 24 april 2008, 19:20
Redaktør Gruppen

Har du en XP-cd?

Hvis ja, placer den i din cd-rom-drev, og følg vejledningen nedenfor:
  • Klik på Start> Kør og type sfc / scannow tryk derefter på Indtast (bemærk mellemrummet mellem scf og / scannow)
    • Lad dette køre uforstyrret indtil vinduet med blå statuslinje går væk
SFC - Der står for System FIle CHecker, henter den korrekte version af filen fra% Systemroot% \ System32 \ dllcache eller Windows-installationskildefilerne, og derefter erstatter den forkerte fil.

Hvis du ønsker at se, hvad der blev udskiftet, skal du højreklikke på Denne computer og klik på Administrer.
I det nye vindue, der vises, udvide Logbog (ved at klikke på symbolet + ved siden af) og derefter klikke på System.

Old 24 april 2008, 19:42
Medlem Gruppen

Ohhhh min! Du har ingen anelse om, hvor glad jeg er lige nu, ghehe. Jeg var ved at blive klar til at omformatere men aye, dette ser måde bedre. SFC kører lige nu, men jeg har en lille bekymring, ville dette også tage sig af "System Volume Information", "Ntldr", "boot.ini", "System.ini" og "NTDETECT.COM"? Jeg var bare spekulerer da disse ikke er en Windows XP-filer.

Tak for din hjælp så langt, stort og fiks kommando. Jeg vil melde tilbage i et lille stykke tid .= D
Old 24 april 2008, 19:46
Redaktør Gruppen

Ikke 100% sikker.

Du kan være nødt til at prøve et par forskellige metoder. http://support.microsoft.com/kb/330184

Så igen, det kan erstatte dem. Bare nødt til at vente og se.

Old 25 april 2008, 02:49
Medlem Gruppen

Hej Evilfantasy. Efter scanningen blev gjort, jeg genstartet min laptop at se, om den ville arbejde. Til min skuffelse Jeg fik en besked om at sige "NTLDR mangler", så jeg forsøgte at bruge en af mine boot discs at rette det, men da jeg holdt på at få "Missing kerne drivere at fastsætte NTLDR."
Jeg er nu formatere min HDD bruger min mors computer (da min laptop opbevares om genstart uden synlig grund w / min XP disk i den) og jeg er bare at vente på det til slut.

Ikke desto mindre resultatet, tak for din hjælp og indsats (det været en oplevelse for mig, og jeg ved nu, en ny fiks kommando, ghehe). = D
Old 25 april 2008, 07:21
Redaktør Gruppen

Sorry det ikke virkede.

Ikke sikker på, hvad du gør, men folk normalt gør risikobetonet arbejde på et ekstra maskine eller HDD .... bare i tilfælde af hændelser som denne.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.