![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Minä vain käännetty lähde (C + +) on ystäväni, ja koska olen käyttäen Express painos Visual C + +, se kootaan ja suoraan juoksi ohjelmaan. Kuten voisi olet arvannut, lähde ei ole kaikki, nice. Olen onnistunut keskeyttää pakko shutdown ajoissa, mutta tiedostot ovat vielä poistettu. Tässä on suurin osa lähde; Code: Mikä olisi paras vahvistaa tämän? Uskon ei voi käyttää XP Pro levy korjata. |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla on XP: n CD? Jos näin on, aseta se CD-ROM-asema ja seuraa alla olevia ohjeita:
Jos haluat nähdä, mitä on korvattu, napsauta hiiren kakkospainikkeella Oma tietokone ja valitse Hallitse. Tässä uudessa ikkunassa, joka laajentaa Event Viewer (klikkaamalla "+" merkkiä sen vieressä) ja valitse sitten System. |
|
| |||
| |||
| Ohhhh minun! Sinulla ei ole aavistustakaan, kuinka iloinen olen juuri nyt, ghehe. Olin saamassa valmis muokkaamaan mutta Aye, tämä näyttää tavoin paremmin. SFC on käynnissä juuri nyt, mutta minulla on yksi pieni huoli, että tämä myös huolehtia "System Volume Information", "Ntldr", "boot.ini", "system.ini" ja "NTDETECT.COM"? Olin vain ihmetellä, koska ne eivät ole Windows XP-tiedostot. Kiitos auttaa niin paljon, suuri ja näppärä komento. I'll raportoida vähän aikaa .= D |
|
| |||
| |||
| Ei 100% varma. Olet ehkä tarkistaa muutaman eri menetelmiä. http://support.microsoft.com/kb/330184 Sitten taas se voi korvata niitä. On vain odottaa ja katsoa. |
|
| |||
| |||
| Hei Evilfantasy. Kun tarkistus on tehty, I rebooted my laptop, onko se työ. Voit pettymystäni Sain viestin, että "NTLDR puuttuu", niin olen yrittänyt käyttää eräs boot levyjä vahvistaa sen, mutta sitten Pidin saamaan "Puuttuvaa ydin kuljettajien vahvistaa NTLDR." Olen nyt muotoilu minun HDD käyttäen äitini tietokone (vuodesta my laptop säilytettävä käynnistystä ilman näkyvää syytä w / minun XP levy it) ja olen vain odottaa sen valmistumista. Siitä huolimatta tulos, kiitos auttaa ja toimia (se on ollut kokemus minulle ja tiedämme nyt, uuden näppärä komento ghehe). = D |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti se ei toimi. Etkö ole varma, mitä olit tekemässä, mutta ihmiset yleensä riskialttiita töitä, varaosia koneeseen tai HDD .... vain siinä tapauksessa, vaaratilanteiden näin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Poistetaan temp-tiedostot - ei voi muodostaa Internet - | Nalrune | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 10th Jun 2009 05:12 |
| HELP! Voiko poistetut tiedostot näy kannettavissa kovalevyn? | cashewcashish | Drives & Removable Media | 1 | 30 Jan 2009 13:02 |
| Poistetut tiedostot | CodeFreakC | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 31. Jul 2008 08:59 |
| Poista poistetut tiedostot? | Xeon | General Software Chat | 3 | 21. kesäkuu 2008 06:29 |
| Voiko kukaan oppaan minulle, miten voin takaisin osan minun poistetut tiedostot. | jackson12 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 17. toukokuuta 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |