mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Kritische systeembestanden geschrapt - Urgent.

Reply

Thread Tools
Old 24 apr 2008, 17:17
Lid Fractie

Default Kritische systeembestanden geschrapt - Urgent.

Hallo. Ik stelde een bron (C + +) van een vriend van mij, en omdat ik met behulp van de Express-editie van Visual C + +, is samengesteld en direct liep het programma.

Zoals u hebt kunnen raden, de bron was niet zo leuk. Ik geslaagd abort de gedwongen sluiting in de tijd, maar de bestanden zijn nog steeds geschrapt. Hier is het belangrijkste onderdeel van de bron;
Code:

Ik heb geprobeerd om een aantal van de bestanden terug, maar ik heb alleen in geslaagd om Hal.dll ...

Wat zou de beste oplossing voor dit? Ik geloof dat ik kan geen gebruik maken van de XP Pro disc te repareren.
Old 24 apr 2008, 19:20
Moderator Groep

Heb je een XP-cd?

Zo ja, plaats deze in uw cd-romstation en volg de onderstaande instructies:
  • Klik op Start> Uitvoeren en type sfc / scannow druk op Voer (let op de spatie tussen scf en / scannow)
    • Laat dit ongestoord draaien totdat het venster met de blauwe balk gaat weg
SFC - Wat staat voor Systeem File CHecker, haalt de juiste versie van het bestand% Systemroot% \ System32 \ Dllcache of de Windows-installatie bron bestanden, en vervolgens vervangt het verkeerde bestand.

Als u wilt zien wat werd vervangen, klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik op Beheer.
In het nieuwe venster dat verschijnt, vouwt de Logboekinzage (door te klikken op het + teken ernaast) en klik vervolgens op Systeem.

Old 24 apr 2008, 19:42
Lid Fractie

Ohhhh mijn! Je hebt geen idee hoe gelukkig ik nu ben, ghehe. Ik was bijna klaar om opnieuw maar Aye, dit ziet er veel beter. SFC draait nu, maar ik heb wel een beetje zorgen, zou dit ook verzorgen "System Volume Information", "Ntldr", "boot.ini", "system.ini" en "NTDETECT.COM"? Ik vroeg me af aangezien deze geen Windows XP-bestanden.

Bedankt voor je hulp tot nu toe, grote en handige commando. Ik zal verslag uitbrengen in een poosje .= D
Old 24 apr 2008, 19:46
Moderator Groep

Niet 100% zeker.

Mogelijk moet u controleren of een aantal verschillende methoden. http://support.microsoft.com/kb/330184

Vervolgens weer kan vervangen. Gewoon moeten afwachten.

Old 25 apr 2008, 02:49
Lid Fractie

Hallo Evilfantasy. Na de scan werd gedaan, ik herstart mijn laptop om te zien of het zou werken. Tot mijn teleurstelling heb ik een bericht waarin staat dat 'NTLDR ontbreekt', dus ik probeerde met behulp van een van mijn laars schijven vast te stellen dat, maar dan moet ik steeds aan je "Missing kernel drivers op te lossen NTLDR."
Ik ben nu mijn vaste schijf formatteren met behulp van de computer van mijn moeder (sinds mijn laptop steeds aan het herstarten zonder duidelijke reden w / mijn XP schijf erin) en ik ben gewoon te wachten tot dit klaar is.

Toch het resultaat, bedankt voor uw hulp en inspanningen (het is een ervaring voor me en ik weet nu een nieuwe handige commando, ghehe). = D
Old 25 apr 2008, 07:21
Moderator Groep

Helaas het werkte niet.

Niet zeker weet wat je aan het doen waren, maar mensen doorgaans doen riskant werk op een reserve machine of HDD .... alleen in geval van incidenten zoals dit.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Schrappen temp bestanden - Kan geen verbinding maken met internet Nalrune Windows besturingssystemen 0 10 jun 2009 05:12
HELP! Zal verwijderde bestanden worden weergegeven op draagbare harde schijf? cashewcashish Drives & Removable Media 1 30 Jan 2009 13:02
Gewiste bestanden CodeFreakC Windows besturingssystemen 2 31 jul 2008 08:59
Verwijderde bestanden verwijderen? Xeon Algemene programmatuurnoot Chat 3 21 jun 2008 06:29
Kan iemand mij leiden hoe kan ik sommige van mijn verwijderde bestanden. jackson12 Windows besturingssystemen 2 17 Mei 2007 02:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.