mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Viktige systemfiler slettet - Haster.

Reply

Thread Tools
Old 24 april 2008, 17:17
Medlem Group

Default Viktige systemfiler slettet - Haster.

Hallo. Jeg har nettopp utarbeidet en kilde (C + +) fra en venn av meg, og fordi jeg bruker den Express utgaven av Visual C + +, er det utarbeidet og direkte kjørte programmet.

Som du kunne har skjønt at kilden var ikke særlig hyggelig. Jeg klarte å avbryte tvungen avslutning i tid, men filene er slettet. Her er den viktigste delen av kilden;
Code:

Jeg har prøvd å få noen av filene tilbake, men jeg har bare klart å få hal.dll ...

Hva ville være den beste løsning på dette? Jeg tror jeg kan ikke bruke XP Pro-plate å reparere.
Old 24 april 2008, 19:20
Moderator Group

Har du en XP-CD?

Hvis det er tilfelle, plasserer du den i CD-ROM-stasjon og følg instruksjonene nedenfor:
  • Klikk på Start> Kjør og skriver sfc / scannow trykk deretter Angi (merk mellomrommet mellom scf og / scannow)
    • La dette løpe uforstyrret inntil vinduet med den blå forløpslinje går unna
SFC - Som står for System File CHecker, hentes den riktige versjonen fra% Systemroot% \ System32 \ Dllcache eller kildefilene for Windows-installasjonen, og deretter erstatter feil fil.

Hvis du ønsker å se hva som ble erstattet, høyreklikk Min datamaskin og klikk på Administrer.
I det nye vinduet som vises, utvide Hendelsesliste (ved å klikke på +-symbolet ved siden av) og deretter på System.

Old 24 april 2008, 19:42
Medlem Group

Ohhhh min! Du har ingen anelse hvor lykkelig jeg er akkurat nå, ghehe. Jeg var i ferd med å bli klar til å formatere men Aye, dette ser måte bedre. SFC kjører akkurat nå, men jeg har en liten bekymring, vil dette også ta vare på "System Volume Information", "Ntldr", "boot.ini", "system.ini" og "NTDETECT.COM"? Jeg bare lurer siden disse ikke er Windows XP-filer.

Takk for hjelpen så langt, flott og kjekk liten kommando. Jeg skal rapportere tilbake om en liten stund .= D
Old 24 april 2008, 19:46
Moderator Group

Ikke 100% sikker.

Du må kanskje sjekke ut noen ulike metoder. http://support.microsoft.com/kb/330184

Så atter det kan erstatte dem. Må bare vente og se.

Old 25 april 2008, 02:49
Medlem Group

Hei Evilfantasy. Etter skanningen ble gjort, jeg omstartet min laptop å se om det ville fungere. Til min skuffelse fikk jeg en melding som sier "NTLDR mangler", så jeg prøvde å bruke en av mine boot-plater for å løse det, men jeg holdt på å "Missing kernel drivere å fikse NTLDR.
Jeg er nå formateringen min HDD hjelp av moren min datamaskin (siden min laptop holdt på omstart uten tilsynelatende grunn m / min XP-platen i det) og jeg bare venter på at den blir ferdig.

Likevel resultatet takk for hjelpen og innsatsen (det har vært en opplevelse for meg og jeg nå vet en ny kjekk liten kommando, ghehe). = D
Old 25 april 2008, 07:21
Moderator Group

Beklager det fungerte ikke.

Ikke sikker på hva du gjorde, men folk vanligvis gjør risikofylt arbeid på en ledig maskin eller HDD .... i tilfelle av hendelser som dette.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Slettet temp filer - Kan ikke koble til internett Nalrune Windows-operativsystemer 0 10 juni 2009 05:12
HJELP! Vil slettede filer vises på bærbar harddisk? cashewcashish Drivere og flyttbare medier 1 30 januar 2009 13:02
Slettede filer CodeFreakC Windows-operativsystemer 2 31 juli 2008 08:59
Slett slettede filer? Xeon General Software Chat 3 21 juni 2008 06:29
Kan noen guide meg hvordan kan jeg få tilbake noen av mine slettede filer. jackson12 Windows-operativsystemer 2 17 mai 2007 02:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.