![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jag har precis sammanställt en källa (C + +) från en vän till mig, och eftersom jag använder Express version av Visual C + +, det sammanställs och direkt sprang programmet. Som ni kunde har gissat, källan var inte så trevligt. Jag lyckades avbryta tvingas avstängning i tid, men filerna är fortfarande utgå. Här är den största delen av källan; Kod: Vad skulle vara det bästa korrigeringsfil för detta? Jag tror att jag kan inte använda XP Pro-skiva för att reparera. |
|
| |||
| |||
| Har du en XP CD? Om så är fallet, placera den i din CD-ROM-enhet och följ instruktionerna nedan:
Om du vill se vad ersattes, högerklicka på Den här datorn och klicka på Hantera. I det nya fönstret som visas expandera Loggboken (genom att klicka på symbolen + bredvid den) och sedan klicka på System. |
|
| |||
| |||
| Ohhhh min! Du har ingen aning om hur glad jag är just nu, ghehe. Jag var på väg att göra sig i ordning för att formatera om, men ja, det ser mycket bättre. SFC är igång just nu, men jag har ett litet problem, skulle detta också ta hand om "System Volume Information", "Ntldr", "boot.ini", "system.ini" och "NTDETECT.COM"? Jag undrar bara eftersom dessa inte är Windows XP-filer. Tack för din hjälp hittills, stor och tjusig kommando. Jag ska rapportera tillbaka om en liten stund .= D |
|
| |||
| |||
| Inte 100% säker. Du måste kanske kolla in ett par olika metoder. http://support.microsoft.com/kb/330184 Men det kan ersätta dem. Bara att vänta och se. |
|
| |||
| |||
| Hej Evilfantasy. Efter genomsökningen gjordes jag rebooted min laptop för att se om det skulle fungera. Till min besvikelse fick jag ett meddelande som säger "NTLDR saknas", så jag försökte med hjälp av en av mina boot skivor att fixa det, men då jag hållit på att få "Missing kärna förare att fastställa NTLDR." Nu är jag formatera min hårddisk med hjälp av min mamma dator (eftersom min laptop hålls på omstart utan anledning w / min XP skiva i den) och jag bara väntar på att det till slut. Trots resultatet, tack för din hjälp och insatser (det har varit en erfarenhet för mig och jag vet nu en ny tjusig kommando ghehe). = D |
|
| |||
| |||
| Ledsen att det inte fungerade. Osäker på vad du gjorde, men folk brukar riskfyllt arbete på en ledig maskin eller hårddisken .... bara vid incidenter som denna. |