mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Markør Size Problem

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 20:45
Ny Medlem Gruppen

Hej alle,

Problemet som jeg har opdaget, er reelt min markør til tider bliver en meget meget stor størrelse, der er udløst af visse programmer. Jeg har kontrolleret i kontrolpanelet dialog for at sikre, at det ikke blot at være steget i størrelse, men dialogen viser, at det er den normale størrelse (ikke stor eller ekstra stor).

De programmer, som jeg har fundet til at udløse det er VLC Media Player (men kun når de spiller visse videoer, oddly), og vil fullscreen med en flash-video (i en browser, der ikke VLC).

Her er et eksempel på, hvad jeg oplever. (Jeg vil have screenshotted stedet for sløret telefonen camming det, men godt, SS's ikke får markøren AFAIK, ikke som standard i det mindste.)

Og en anden, som jeg vil forklare mere om nedenfor.

Som du kan se på billedet, jeg kører Windows 7, ikke vista. I'm udstationering på her, fordi jeg egentlig havde det samme problem i Vista om en uge siden (som var blevet forekommende i et stykke tid). I sidste ende fik fodret op og besluttede at installere Win7 i håber det ville mindske problemet: cry:.

Funnily nok, hvis jeg øge markørens størrelse i kontrolpanelet dialog det bliver endnu større, eller skulle jeg sige ginormous ...

Her er flere oplysninger, som kan vise sig at være nyttig:

GPU: ATi HD 4670 (x2, CrossFire)
AM3 Phenom II x4, 6GB DDR3

I øjeblikket (og da jeg installerede Win7) Jeg er ikke overclocking enhver komponent i min computer, bare kører lager. Jeg bruger den Win7 drivere fra ATI, og Vista 64bit for alt andet.

Jeg håber, der er tilstrækkelig information til at gå på, hvis ikke, jeg er klar til at levere =).

Thanks in advance,

-Mushin
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.