vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Kohdistin Koko Problem

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 20:45
Uusi Jäsen

Default Kohdistin Koko Problem

Hi everyone,

Ongelma olen kokeminen on periaatteessa minun kohdistin kertaa tulee erittäin suuri koko, joka laukeaa tiettyjen ohjelmia. Olen tarkistanut vuonna ohjauspaneelin vuoropuhelun varmista, että se ei yksinkertaisesti kasvaneet kokoa, mutta vuoropuhelu osoittaa, että kun normaali koko (ei suuria tai ekstra suuri).

Ohjelmista, joita olen havainnut käynnistävien se on VLC Media Player (mutta vain leikkiessään tiettyjä videoita, kumma), ja käynnissä fullscreen kanssa flash-video (tarkastellaan selaimessa, ei VLC).

Tässä on esimerkki siitä, mitä olen kokemassa. (I'd on screenshotted sijaan epäselvä puhelin Poikkeama, mutta hyvin, SS: n don't get kohdistimen AFAIK, ei oletuksena ainakin.)

Ja toinen, joka I'll selittää lisätietoja alla.

Kuten näette kuvan I'm Windows 7, ei näköala. Olen komennusjakson täällä, koska olen itse ollut sama ongelma Vistan noin viikko sitten (joka oli tapahtunut jonkin aikaa). I got kyllästynyt ja päätti asentaa Win7 vuonna toivoo se lievittää ongelmaa: cry:.

Sukkelasti tarpeeksi, jos saan lisätä kohdistimen koko ohjauspaneelin vuoropuhelua se saa jopa isompi, vai pitäisikö sanoa ginormous ...

Täällä on enemmän tietoa, saattaa olla hyödyllistä:

GPU: ATI HD 4670 (x2, ristituleen)
AM3 Phenom II x4, 6GB DDR3

Tällä hetkellä (ja koska olen asentanut Win7) En ole overclocking mitään minun tietokone, juuri käynnissä varastosta. Olen käyttäen Win7 kuljettajien toimittamien ATI ja Vista 64bit kaikesta muusta.

Toivon, että on riittävästi tietoa mennä, jos ei ole, olen valmis antamaan =).

Thanks in advance,

-Mushin
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.