![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Het probleem dat ik tegenkom is eigenlijk mijn cursor op keer wordt het een zeer grote omvang, die naar aanleiding van bepaalde programma's. Ik heb gecontroleerd in het bedieningspaneel dialoog om ervoor te zorgen dat het niet eenvoudig wordt verhoogd in omvang, maar de dialoog blijkt dat als de normale grootte (niet groot of extra groot). De programma's die ik heb gevonden om trigger zijn VLC Media Player (maar alleen tijdens het afspelen van bepaalde video's, vreemd), en ga fullscreen met een flash-video (in een browser, niet VLC). Hier is een voorbeeld van wat ik tegenkom. (Ik heb screenshotted plaats van wazig telefoon kopvlakoopafwijking, maar goed, SS's don't get de cursor AFAIK, niet standaard in ieder geval.) ![]() En een ander, die ik zal uitleggen meer over hieronder. ![]() Zoals u kunt zien op de foto ben ik met Windows 7, geen Vista. Ik ben posting hier, want ik had hetzelfde probleem in Vista ongeveer een week geleden (die had zich voor een tijdje). Ik heb eindelijk beu en besloot te installeren Win7 in de hoop dat zou het probleem: cry:. Gek genoeg, als ik de grootte van de cursor in het configuratiescherm dialoog het wordt zelfs groter, of moet ik zeggen gigantische ... ![]() Hier vindt u meer informatie zou kunnen blijken te zijn handig: OS: Windows 7 RC1 64bit GPU: ATI HD 4670 (x2, CrossFire) AM3 Phenom II x4, 6GB DDR3 Op het moment (en omdat ik geïnstalleerd Win7) Ik ben niet overklokken enig onderdeel van mijn computer, net draait voorraad. Ik gebruik de Win7 chauffeurs die door ATI, en Vista 64bit voor alles anders. Ik hoop dat het genoeg informatie om verder te gaan, zo niet, ik ben klaar om te leveren =). Thanks in advance, -Mushin |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Cursor achter op websites | pete21 | Web Browsers & FTP Clients | 6 | 25 juli 2009 11:27 |
| Probleem Opening Windows Photo Gallery Picture in Full Size "Vista | tolet | Windows besturingssystemen | 0 | 12 mei 2009 10:24 |
| Tekengrootte Probleem | moggyjo | Windows besturingssystemen | 9 | 13 dec 2008 13:25 |
| Standaard Cursor | Blazing933 | Windows besturingssystemen | 1 | 1 Dec 2007 04:35 |
| Im de aanschaf van een vervangende PSU, is grootte (volume) een probleem? | mrrohan | Cases & Power Supplies | 3 | 1 Nov 2007 19:15 |
| Thread Tools | |
| |