![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Problemet jeg har oppdaget er utgangspunktet markøren til tider blir en svært stor størrelse, som blir utløst av visse programmer. Jeg har sjekket i kontrollpanelet dialog for å sikre at det ikke bare blir økt i størrelse, men dialogen viser det som vanlig størrelse (ikke store eller ekstra stor). Programmene som jeg har funnet til å utløse det er VLC Media Player (men bare når jeg spiller enkelte videoer, oddly), og går fullscreen med flash video (i en nettleser, ikke VLC). Her er et eksempel på det jeg opplever. (Jeg vil ha screenshotted stedet for uklare telefonen camming det, men godt, SS står ikke får markøren AFAIK, ikke som standard i alle fall.) ![]() Og en annen, som vil vi forklare mer om nedenfor. ![]() Som du ser i bildet Jeg kjører Windows 7, ikke Vista. Jeg innlegg her fordi jeg faktisk hadde det samme problemet i Vista omtrent en uke siden (som hadde oppstått på en stund). Jeg endelig fikk lei og bestemte seg for å installere Win7 i håp ville det løser problemet: cry:. Funnily nok, hvis jeg øke markøren størrelse i kontrollpanelet dialog det blir enda større, eller skal jeg si enorm ... ![]() Her er mer informasjon som kan vise seg å være nyttig: OS: Windows 7 RC1 64bit GPU: ATI HD 4670 (x2, Crossfire) AM3 Phenom II x4, 6 GB DDR3 I øyeblikket (og siden jeg installerte Win7) Jeg er ikke overclocking enhver komponent i datamaskinen min, bare kjører lager. Jeg bruker Win7 driverne leveres med ATI, og Vista 64bit for alt annet. Jeg håper det er nok informasjon til å gå på, hvis ikke, er jeg klar til å levere =). Takk på forhånd, -Mushin |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Markør Lagging på Websites | pete21 | Nettlesere & FTP Clients | 6 | 25 juli 2009 11:27 |
| Problem Åpne Windows Photo Gallery bilde i full størrelse »Vista | tolet | Windows-operativsystemer | 0 | 12 mai 2009 10:24 |
| Skriftstørrelse Problem | moggyjo | Windows-operativsystemer | 9 | 13 desember 2008 13:25 |
| Standard Markør | Blazing933 | Windows-operativsystemer | 1 | 1 desember 2007 04:35 |
| Im kjøpe en ny PSU, er størrelse (volum) et problem? | mrrohan | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 1 november 2007 19:15 |
| Thread Tools | |
| |