![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Problemet jag upplever är i grunden min markören ibland blir en mycket stor storlek, som utlöses av vissa program. Jag har checkat in på kontrollpanelen dialog för att se till att det inte bara ökat i storlek, men dialogen visar att det är den normala storleken (inte stora eller extra stor). De program som jag har upptäckt att utlösa det är VLC Media Player (men bara när man spelar vissa videor, konstigt), och kommer fullskärm med en flash-video (i en webbläsare, inte VLC). Här är ett exempel på vad jag upplever. (Jag skulle ha screenshotted stället för suddiga telefonen Blandad det, men bra, SS: s inte får markören AFAIK, inte som standard åtminstone.) ![]() Och en annan, som jag ska förklara mer om nedan. ![]() Som ni ser på bilden jag kör Windows 7, inte Vista. Jag är utsänd här eftersom jag faktiskt hade samma problem i Vista för en vecka sedan (som hade inträffat på ett tag). Jag har tröttnat på och bestämde sig för att installera Win7 i hopp att det skulle minska problemet: cry:. Lustigt nog, om jag öka markörens storlek i kontrollpanelen dialog blir ännu större, eller ska jag säga enorma ... ![]() Här är mer information som kan visa sig vara användbar: OS: Windows 7 RC1 64bit GPU: ATi HD 4670 (x2, CrossFire) AM3 Phenom II x4, 6GB DDR3 Just nu (och sedan jag installerade Win7) Jag är inte överklocka alla komponenter i datorn, bara köra lager. Jag använder den Win7 förare lämnats av ATi och Vista 64bit för allt annat. Jag hoppas det är tillräckligt med information för att gå vidare, om inte, jag är redo att leverera =). Tack på förhand -Mushin |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cursor Lagging på Websites | pete21 | Webbläsare & FTP Klienter | 6 | 25 juli 2009 11:27 |
| Problem Öppet Windows Fotogalleri Bild i full storlek "Vista | tolet | Windows-operativsystem | 0 | 12 maj 2009 10:24 |
| Teckensnittsstorlek Problem | moggyjo | Windows-operativsystem | 9 | 13 december 2008 13:25 |
| Standard Cursor | Blazing933 | Windows-operativsystem | 1 | 1 december 2007 04:35 |
| Im köpa ett nytt psu, är storlek (volym) ett problem? | mrrohan | Cases & Power Supplies | 3 | 1 november 2007 19:15 |
| Thread Tools | |
| |