![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg bygget min egen computer og installere XP var en brise et par måneder tilbage, nu gik jeg til at formatere skyldes rodet, og ikke kontrollere koden var intakt, bare mit held den har en ridse på tværs af to cifre. Jeg kan ikke gøre det, og jeg er virkelig stresset, du vil nogen hjælpe mig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deres kan software derude, der kan udpakke din kode fra dig registreringsdatabasen, andet end at ringe til Microsoft, kan de udstede dig en anden, hvis du kan bevise køb.
| |||
| |||
| Opkald Microsoft er dyrt selv? |
|
| |||
| |||
| Billigere end at købe softwaren igen. |
|
| |||
| |||
| Argh det er irriterende, tak for det hurtige svar, skønt |
|
| |||
| |||
| CD Keys
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du spørger, om deres `sa-program til at læse den kode på disken så mener jeg, at svaret er nej, Hvis du ønsker at finde koden til noget, der allerede er installeret så er `s denne http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Det er 2 alfanumeriske cifre, I'm møjsommeligt forsøger hver kombination. |
|
| |||
| |||
| Ret, men at programmet ovenfor vil læse den fra din pc og dermed give dig de manglende cifre. Medmindre du allerede formateret? |
|
| |||
| |||
| Allerede formateret: / |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Links Du må ikke arbejde i enten OE eller Windows Live | Esmeralda | E-mail, VoIP og IM Discussion | 5 | 20 august 2009 05:26 |
| Geninstallere Windows XP Professional? Windows XP-installationen er beskadiget!? | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 11 | 17 august 2009 12:17 |
| Windows Genoprettelseskonsol plejer arbejde | Zanginator | Windows-operativsystemer | 4 | 17 februar 2008 11:29 |
| Lyd virker ikke efter Windows re-install? | gavalisk | Multimedia & Codecs | 5 | 24. sep 2007 04:11 |
| Min Windows XP skærmskåner vil ikke fungere | ældre end snavs | Windows-operativsystemer | 1 | 1 april 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |