![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, I rakennettu oma tietokone ja asennetaan XP oli helppoa muutama kuukausi sitten, nyt menin muodossa johtuu sekavuutta, eikä tarkistaaksesi koodi on vahingoittumaton, vain minun tuurilla se on tyhjästä yli kaksi numeroa. En voi tehdä sitä ja olen todella korosti, kiitos, joku auttaa minua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niiden voidaan ohjelmisto siellä, että voi otteen koodistasi teidän rekisterin, muu kuin soittaa microsoft, ne saattavat kysymys sinulle toisen jos voi todistaa ostamista.
| |||
| |||
| Soittaminen Microsoft on kallista vaikka? |
|
| |||
| |||
| Halvempaa kuin ostaa ohjelmisto uudelleen. |
|
| |||
| |||
| Aargh tämä on ärsyttävää, kiitos nopean vastauksen vaikka |
|
| |||
| |||
| CD Näppäimet
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos kysyy, jos niiden "sa ohjelmalle lukea koodi levyllä Mielestäni vastaus on ei, Jos haluat löytää koodin jotain jo asennettu sitten `s tämän http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Se on 2 aakkosnumeeriset numeroa, olen vaivalla yrittää jokainen yhdistelmä. |
|
| |||
| |||
| Oikein, mutta että ohjelman edellä lukea sen tietokoneesta mikä antaa sinulle puuttuu numeroa. Ellei sinulla jo alustettu? |
|
| |||
| |||
| Jo alustettu: / |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Linkit eivät toimi Joko OE tai Windows Live | Esmeralda | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 5 | 20th Aug 2009 05:26 |
| Uudelleenasentamistoiminnot Windows XP Professional? Windows XP: n asennus on vioittunut!? | LegendaryFire | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 17th Aug 2009 12:17 |
| Windows Recovery tapana työskennellä | Zanginator | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 17th Feb 2008 11:29 |
| Ääni ei toimi sen jälkeen, kun ikkunat uudelleen asentaa? | gavalisk | Multimedia & Codecs | 5 | 24. Sep 2007 04:11 |
| Windows XP Näytönsäästäjä ei toimi | vanhempi kuin lika | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 1st Apr 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |