![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, ik bouwde mijn eigen computer en het installeren van XP was een briesje een paar maanden terug, nu ging ik naar formaat als gevolg van rommel, en niet controleren of de code is intact, maar mijn geluk is een kras in twee cijfers. Ik kan niet uit en ik ben echt benadrukt, alsjeblieft, iemand mij helpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hun software kan daar dat kan uitpakken je code van je register, andere dan die oproep microscoop, kunnen zij een ander probleem dat u, indien u kunt aantonen aankoop.
| |||
| |||
| Bellen Microsoft is al duur? |
|
| |||
| |||
| Goedkoper dan het kopen van de software opnieuw. |
|
| |||
| |||
| Argh dat is vervelend, bedankt voor het snelle antwoord al |
|
| |||
| |||
| CD Keys
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als uw vraag of hun `sa programma voor het lezen van de code van de schijf, dan denk ik dat het antwoord is nee, Als u wilt zoeken naar iets van de code al is geïnstalleerd dan is dit http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Het is 2 alfanumerieke tekens, I'm moeizaam probeert elke combinatie. |
|
| |||
| |||
| Klopt, maar dat programma hierboven lezen vanaf uw pc zodat je de ontbrekende cijfers. Tenzij je al geformatteerd? |
|
| |||
| |||
| Reeds geformatteerde: / |