![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg bygde min egen datamaskin og installere XP var som en drøm for noen måneder tilbake, nå er jeg gikk til formatet på grunn av rot, og ikke kontrollere koden var intakt, bare min flaks det har en ripe over to sifre. Jeg kan ikke gjøre det og jeg er veldig stresset, kan noen hjelpe meg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deres kan være programvare der ute som kan hente ut koden fra deg registret, annet enn at samtalen microsoft, de kan sende deg en ny hvis du kan bevise kjøpet.
| |||
| |||
| Ringer Microsoft er dyrt om? |
|
| |||
| |||
| Billigere enn å kjøpe programvaren på nytt. |
|
| |||
| |||
| Argh dette er irriterende, takk for den raske svar om |
|
| |||
| |||
| CD Keys
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis din spør om deres `sa program for å lese koden av platen og jeg tror svaret er nei, Hvis du vil finne koden til noe som allerede er installert, så det `s denne http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Det er 2 alfanumeriske sifre, I'm laboriously prøver hver kombinasjon. |
|
| |||
| |||
| Rett, men at programmet ovenfor vil lese den fra din PC og dermed gi deg den manglende tall. Med mindre du allerede er formatert? |
|
| |||
| |||
| Allerede formatert: / |