![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, jag byggde min egen dator och installera XP var en fläkt för några månader tillbaka, nu gick jag för att formatera pga röran, och inte kontrollera koden var intakt, bara min tur har en början över två siffror. Jag kan inte göra det och jag är riktigt stressad, snälla, någon hjälpa mig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deras får mjukvara där ute som kan extrahera koden från dig registret, annat än att ringa Microsoft, de kan fråga dig en annan om du kan bevisa köpet.
| |||
| |||
| Ringa Microsoft är dyrt eller? |
|
| |||
| |||
| Billigare än att köpa programvaran igen. |
|
| |||
| |||
| Argh detta är irriterande, tack för snabbt svar men |
|
| |||
| |||
| CD Keys
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du frågar om deras "sa programmet att läsa koden på skivan tror jag att svaret är nej, Om du vill hitta koden till något redan installerat så är detta http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Det är 2 alfanumeriska tecken, jag mödosamt försöker varje kombination. |
|
| |||
| |||
| Visst, men att programmet ovan kommer att läsa den från datorn vilket ger dig det saknas siffror. Om du inte redan är formaterad? |
|
| |||
| |||
| Redan formaterad: / |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Länkar fungerar inte i Antingen OE eller Windows Live | Esmeralda | E-post, VoIP & IM Diskussion | 5 | 20 august 2009 05:26 |
| Ominstallation av Windows XP Professional? Windows XP-installation är skadad!? | LegendaryFire | Windows-operativsystem | 11 | 17 august 2009 12:17 |
| Windows Recovery wont arbete | Zanginator | Windows-operativsystem | 4 | 17 februari 2008 11:29 |
| Ljud fungerar inte efter windows på nytt installera? | gavalisk | Multimedia & Codecs | 5 | 24 sep 2007 04:11 |
| Min Windows XP skärmsläckare fungerar inte | äldre än smuts | Windows-operativsystem | 1 | 1 april 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |