![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on liiketoimintaa, jossa on 6 kpl: n - kolme heistä on käynnissä WinXP Home OS ja muut kolme läppäreissä Windows Vista Home Premium käyttöjärjestelmä. Tässä liiketoimintaa on ohjelmisto, joka on asennettu paikallisesti kaikissa tietokoneissa. Haluan luoda pieni palvelin ja 6-10 käyttäjille. Vaatimuksiin palvelimen ovat seuraavasti: - Tarvitsen ohjelmisto toimitetaan palvelimeen ja jokainen käyttäjä voi käyttää sitä kautta hänen st. - Tarvitsen VPN-yhteyden, että kaikkien kannettavien tietokoneiden muodostaa yhteyden toimialueen läpi ja työtä ohjelmiston. Tiedän, että minun täytyy rakentaa jäsennetyllä array in AD jossa I'll hallita kaikkia käyttäjiä niin halusin tietää, jos voin saada lisää tietoa siitä, mitä minun pitäisi tietää ennen tätä muutosta. Lisäksi, mitä minun täytyy tietää, jotta voidaan määrittää tarvittavat asiat? Tiedän, AD ja GPO mutta otan mielelläni saada suuntiin, mitä minun täytyy huomata? Kiitos paljon kaikille. |