mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Dato og VPN configuratin på Windows Server 2003

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 12:23
New Member Group

Default Dato og VPN configuratin på Windows Server 2003

Hei,

Jeg har en virksomhet der det er 6 PCer - tre av dem kjører WinXP Home OS og den andre er tre laptopper Windows Vista Home Premium operativsystem.
I denne bransjen er det en programvare som er installert lokalt på hver datamaskin.
Jeg ønsker å lage en liten server med 6 til 10 brukere.
Kravene til serveren er som følger:
- Jeg må programvaren være på serveren, og hver bruker vil kunne få tilgang til den via sin PC.
- Jeg trenger en VPN-tilkobling som alle bærbare datamaskiner vil koble til domene gjennom den, og arbeidet med programvare.

Jeg vet at jeg må bygge opp en organisert array i annonsen hvor jeg skal behandle alle brukere, slik at jeg ville vite om jeg kan få mer info om hva jeg trenger å vite før du bruker denne overgangen. Videre, hva må jeg vite for å konfigurere de nødvendige ting?
Jeg vet AD og GPO men jeg vil gjerne få veibeskrivelser på hva jeg trenger å legge merke til?

Tusen takk til alle.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
FTP-tilgang problemet på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 steveballmer Windows-operativsystemer 0 12 juni 2009 01:02
Terminalserveren ikke logge inn - Windows 2003 server gideon112 Windows-operativsystemer 0 5 juni 2009 23:52
Windows 2003 SP2 på Citrix PS 3.0 - Server på nytt etter siste brukeren logger ut dmb Windows-operativsystemer 0 20 mai 2009 13:40
Windows Server 2003 bigyin Windows-operativsystemer 2 20 mai 2008 02:54
Windows Server 2003 kgilmore Windows-operativsystemer 3 20 nov 2007 13:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.