mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Slettet temp filer - Kan ikke oprette forbindelse til internettet

Reply

Thread Tools
Old 10. juni 2009, 05:12
Ny Medlem Gruppen

Default Slettet temp filer - Kan ikke oprette forbindelse til internettet

Jeg deleated Temp mapper på min computer og nu kan jeg ikke oprette forbindelse til internettet. Jeg har prøvet at installere en ny webbrowser, men det kan ikke fuldføre afbetaling, da den siger, at den ikke kan oprette forbindelse til internettet. Intet er galt med forbindelsen, jeg har prøvet med andre computere. Jeg har vista. Hvad skal jeg gøre?
/ Sara
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hej! Website Vids Don't Work Selv med Slettet Temp filer og nyeste Flash Zakia Webbrowsere & FTP Klienter 0 8 oktober 2009 10:20
Spørgsmål om temp internet filer ikke oprettes spørgsmål .... olig Webbrowsere & FTP Klienter 0 2 juni 2009 23:23
Slet Temp Billedfiler cam150811 General Software Chat 7 4 marts 2009 12:08
Slettede filer CodeFreakC Windows-operativsystemer 2 31 juli 2008 08:59
Slet slettede filer? Xeon General Software Chat 3 21. jun 2008 06:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.