mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Sletning planlagt opgave på Vista

Reply

Thread Tools
Old 12. maj 2008, 10:21
Donor-Gruppen

Default Sletning planlagt opgave på Vista

Hej alle,

Jeg lavede et par planlagte opgaver (ved hjælp af standard windows ting) for et par uger tilbage som en test - både indstillet som beskeder til popper op, når jeg logger på ..

Dette er nu utroligt irriterende .. især fordi det budskab lyder noget at gøre med:

"Komplekse systemer har besluttet du er en uautoriseret bruger og en elektronisk indberetning er sendt til politiet, skal du fjerne dig selv fra denne computer straks."

Jeg lade min bror bruger min computer til nogle lektier i går, og han vendte den om og freaked

Men dens irriterende mig så godt, og jeg ønsker blot at slette dem .. Ring til mig dum, men jeg kan ikke finde ud af hvordan!

Please help!
Old 12. maj 2008, 11:00
Redaktør Gruppen

Her
  1. Fra Start-menuen, klik på Denne computer
  2. Under harddiske, klik på Lokal disk (C:)
  3. Dobbeltklik på mappen Windows
  4. Dobbeltklik på Opgaver mappe
Mappen vil indeholde en liste over opgaver, du har planlagt at køre automatisk. Klik blot på en genvej, og tryk på Slet for at slette den planlagte opgave, hvis du ikke længere har brug for det.

Old 12. maj 2008, 11:06
Donor-Gruppen

Mappen indeholder kun opgaven "Check for updates" og en. Txt indeholder en liste over de planlagte opgaver. Flere ideer?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
WinXP home SP.3 planlagt opgave tjeneste vil ikke starte P5200 Windows-operativsystemer 1 14 januar 2009 08:24
Opgavestyring duskmon10 General Software Chat 1 8. sep 2008 00:13
Planlagt opgave Spørgsmål Clayton General Software Chat 7 9. maj 2008 17:04
Anslået brænde til CD?? coolsafe General Software Chat 1 10 januar 2008 21:31
Kan ikke åbne Jobliste ImSoLost Virus, Spyware & Sikkerhed 19 6. jan 2008 12:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.