vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Poistaminen ajoitettu tehtävä on Vista

Reply

Thread Tools
Old 12. toukokuuta 2008 10:21
Rahoittajien ryhmän

Hei kaikki,

Tein pari ajoitettuja tehtäviä (käyttäen standardi ikkunat asia) pari viikkoa sitten kuin testi - sekä asettaa viestit tupsahtaa aina kun kirjaudut sisään ..

Tämä on nyt erittäin ärsyttävää .. erityisesti siksi, että viesti kuuluu jotain tekemistä:

"Monimutkaiset järjestelmät ovat päättäneet olet luvaton käyttäjä ja sähköinen ilmoitus on lähetetty poliisin poistaa itsesi tietokone välittömästi."

Annan veljeni käyttää minun tietokone joidenkin kotitehtävämme eilen, ja hän kääntyi sen ja freaked

Mutta se harmittaa minua hyvin, ja haluan vain poistaa ne .. Soita minulle dum, mutta en voi, miten!

Ole hyvä ja auta!
Old 12. toukokuuta 2008 11:00
Moderator Group

Tässä
  1. Valitse Käynnistä-valikosta Oma tietokone
  2. Under Hard Disk Drives, klikkaa Paikallinen levy (C:)
  3. Kaksoisnapsauta Windows-kansioon
  4. Kaksoisnapsauta Tehtävät-kansio
Kansio sisältää luettelon tehtävistä, sinulla on tarkoitus suorittaa automaattisesti. Napsauta pikakuvaketta ja paina poistaa poistaa ajoitetun tehtävän, jos et enää tarvitse sitä.

Old 12. toukokuuta 2008 11:06
Rahoittajien ryhmän

Kansio sisältää vain tehtäväksi "Tarkista päivitykset" ja. Txt, joka sisältää luettelon ajoitetut tehtävät. Kaikki lisää ideoita?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.