mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Radera schemalagd aktivitet på Vista

Reply

Thread Tools
Old 12 maj 2008, 10:21
Givargruppen

Default Radera schemalagd aktivitet på Vista

Hej alla,

Jag gjorde ett par schemalagda aktiviteter (genom att använda standard Windows sak) för ett par veckor tillbaka som ett test - både anges som meddelanden som dyker upp när jag loggar in på ..

Detta är otroligt irriterande .. särskilt eftersom budskapet lyder något att göra med:

"Komplexa system har fastställt att du är en obehörig användare och ett e-postutskick har överlämnats till polisen, ta bort dig från den här datorn omedelbart."

Jag lät min bror använda min dator för några läxor igår, och han vände på den och flippade

Men dess irriterande mig också och jag vill bara ta bort dem .. Kalla mig dum men jag kan inte räkna ut hur!

Please help!
Old 12 maj 2008, 11:00
Moderator-gruppen

Här
  1. Från Start-menyn, klicka på Den här datorn
  2. Enligt hårddiskar Klicka på Lokal disk (C:)
  3. Dubbelklicka på Windows-mappen
  4. Dubbelklicka på Uppgifter mapp
Mappen innehåller en lista med uppgifter som du har planerat att köras automatiskt. Klicka bara på en genväg och tryck på Radera för att radera den schemalagda uppgiften om du inte längre behöver den.

Old 12 maj 2008, 11:06
Givargruppen

Mappen innehåller endast uppgiften "Check for updates" och en. Txt innehåller en lista över schemalagda aktiviteter. Några fler idéer?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Winxp hem SP.3 schemalagd aktivitet tjänsten startar inte P5200 Windows-operativsystem 1 14 januari 2009 08:24
Schemaläggaren duskmon10 General Software Chat 1 8:e sep 2008 00:13
Schemalagd aktivitet Fråga Clayton General Software Chat 7 9 maj 2008 17:04
Planerat bränna på cd? coolsafe General Software Chat 1 10 januari 2008 21:31
Kan inte öppna Aktivitetshanteraren ImSoLost Virus, spionprogram och säkerhet 19 6 januari 2008 12:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.