![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag gjorde ett par schemalagda aktiviteter (genom att använda standard Windows sak) för ett par veckor tillbaka som ett test - både anges som meddelanden som dyker upp när jag loggar in på .. Detta är otroligt irriterande .. särskilt eftersom budskapet lyder något att göra med: "Komplexa system har fastställt att du är en obehörig användare och ett e-postutskick har överlämnats till polisen, ta bort dig från den här datorn omedelbart." Jag lät min bror använda min dator för några läxor igår, och han vände på den och flippade ![]() Men dess irriterande mig också och jag vill bara ta bort dem .. Kalla mig dum men jag kan inte räkna ut hur! ![]() Please help! |
|
| |||
| |||
| Här
|
|
| |||
| |||
| Mappen innehåller endast uppgiften "Check for updates" och en. Txt innehåller en lista över schemalagda aktiviteter. Några fler idéer? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Winxp hem SP.3 schemalagd aktivitet tjänsten startar inte | P5200 | Windows-operativsystem | 1 | 14 januari 2009 08:24 |
| Schemaläggaren | duskmon10 | General Software Chat | 1 | 8:e sep 2008 00:13 |
| Schemalagd aktivitet Fråga | Clayton | General Software Chat | 7 | 9 maj 2008 17:04 |
| Planerat bränna på cd? | coolsafe | General Software Chat | 1 | 10 januari 2008 21:31 |
| Kan inte öppna Aktivitetshanteraren | ImSoLost | Virus, spionprogram och säkerhet | 19 | 6 januari 2008 12:28 |
| Thread Tools | |
| |