mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Sletning Windows Brugerkonti

Reply

Thread Tools
Old 31. maj 2009, 13:58
Ny Medlem Gruppen

Default Sletning Windows Brugerkonti

Jeg købte en Compaq serie PP2130 laptop fra min ven, men alle hendes konti er stadig på det, hun allerede har slettet alt på den konto, men jeg ved ikke, hvordan du sletter en konto, som ingen af os har hendes adgangskode. Er der en måde at slette kontoen uden at indtaste det?
Please help, meget værdsat.
Old 31. maj 2009, 15:57
Donor-Gruppen

Sådan som hun slettet alt på den konto, uden at kende password?, Jeg antager du cant acces computeren på en administrator konto? hvis ja - Google safemode eller bare genstarte computeren og trykke på "F8" og bruge piletasterne til at finde safemode mulighed. Safemode giver dig mulighed for at bruge skjult administrator konto for at ændre / slette passwords eller regnskaber, hvis der ikke har en adgangskode for den pågældende til.
Old 2. juni 2009, 02:03
Medlem Gruppen

Jeg foreslår, hvis der ikke er noget problem, bare format computeren Dette vil slette alt, håber jeg, at der ikke er nogen vigtige data på computeren, som du lige har købt det.
Old 2. juni 2009, 05:04
Bandlyst Gruppen

Eller få fat i en kopi af "The Ultimate Boot CD" og indtast password opsving! Der kan du ændre det til, hvad du ønsker og indtast derefter den konto og fjerne det.

Mit system: ProGear Custom

Processor (s):
AMD Phenom2 955
Bundkort:
Asus P5Q SE / R
RAM Hukommelse:
4GB PC2 6400
Grafikkort (r):
GeForce 7900GTX & GeForce 8400GS
Lydkort:
Harddisk (e):
4 500GB Seagate Barracudas
Optisk drev (r):
2 Samsung DVD / CD
Sag / PSU:
700w Thermaltake 50.784
Køling:
Network / Internet:
Kabel 10Indtil 1 ned
Monitor (s):
3 Westing House 22 "
Operating System (s):
Vista Ultimate, Windows 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vista Brugerkonti kids egne konti shawn4800 Windows-operativsystemer 3 6. jan 2009 11:05
Windows brugerkonti conaghan Windows-operativsystemer 1 6. dec 2007 06:12
Problem Ændre Brugerkonti johnnydav Windows-operativsystemer 19 1 november 2007 13:56
Brugerkonti cheddon Windows-operativsystemer 8 25 oktober 2007 13:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.