mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Verwijderen van Windows User Accounts

Reply

Thread Tools
Old 31 mei 2009, 13:58
Nieuw Lid Fractie

Ik kocht een serie PP2130 Compaq laptop van mijn vriend, maar al haar rekeningen nog steeds op, zij heeft reeds geschrapt alles op de rekening, maar ik weet niet hoe u de account verwijdert als geen van ons hebben haar wachtwoord. Is er een manier om de account verwijdert zonder dat?
Please help, zeer gewaardeerd.
Old 31 mei 2009, 15:57
Donor Groep

Hoe geschrapt omdat ze alles op de rekening zonder te weten het wachtwoord?, Ik ben ervan uitgegaan dat u cant acces de computer op een administrator account? zo ja - Google safemode of start de computer opnieuw op en tik op 'F8' en gebruik de pijltjestoetsen om de safemode optie. Safemode kunt u gebruik maken van de verborgen administrator account te wijzigen / verwijderen wachtwoorden of accounts, die er is geen wachtwoord ingesteld voor dat.
Old De 2 juni 2009, 02:03
Lid Fractie

Ik stel Als er geen probleem gewoon formaat van de computer verwijderen zal dit alles, ik hoop dat er geen belangrijke gegevens over de computer als u net gekocht.
Old De 2 juni 2009, 05:04
Banned Groep

Of krijg je handen op een exemplaar van "The Ultimate Boot CD" en voer het wachtwoord herstel! Daar kunt u wijzigen in wat je wilt en voer vervolgens het account en verwijderen.

Mijn Systeem: ProGear Aangepast

Processor (s):
AMD Phenom2 955
Moederbord:
Asus P5Q SE / R
RAM Geheugen:
4GB PC2 6400
Graphics Card (s):
GeForce 7900GTX & GeForce 8400GS
Sound Card:
Hard Drive (s):
4 500GB Seagate Barracudas
Optische Drive (s):
2 Samsung DVD / CD
Case / PSU:
700w Thermaltake 50784
Koeling:
Netwerk / Internet:
Kabel 10up 1 down
Monitor (s):
3 Westing House 22 "
Operating System (s):
Vista Ultimate, Windows 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.