![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kocht een serie PP2130 Compaq laptop van mijn vriend, maar al haar rekeningen nog steeds op, zij heeft reeds geschrapt alles op de rekening, maar ik weet niet hoe u de account verwijdert als geen van ons hebben haar wachtwoord. Is er een manier om de account verwijdert zonder dat? Please help, zeer gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| Hoe geschrapt omdat ze alles op de rekening zonder te weten het wachtwoord?, Ik ben ervan uitgegaan dat u cant acces de computer op een administrator account? zo ja - Google safemode of start de computer opnieuw op en tik op 'F8' en gebruik de pijltjestoetsen om de safemode optie. Safemode kunt u gebruik maken van de verborgen administrator account te wijzigen / verwijderen wachtwoorden of accounts, die er is geen wachtwoord ingesteld voor dat. |
|
| |||
| |||
| Ik stel Als er geen probleem gewoon formaat van de computer verwijderen zal dit alles, ik hoop dat er geen belangrijke gegevens over de computer als u net gekocht. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of krijg je handen op een exemplaar van "The Ultimate Boot CD" en voer het wachtwoord herstel! Daar kunt u wijzigen in wat je wilt en voer vervolgens het account en verwijderen.