![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte en Compaq serierekke PP2130 laptop fra min venn, men alle hennes kontoer fortsatt på den, hun har allerede slettet alt på kontoen, men jeg vet ikke hvordan jeg å slette kontoen som ingen av oss har hennes passord. Er det en måte å slette kontoen uten å legge inn det? Vennligst hjelp, mye verdsatt. |
|
| |||
| |||
| Hvordan så hun slettet alt på konto uten å vite passordet?, Jeg antar du skrånende acces datamaskinen på en administratorkonto? Hvis ja - Google safemode eller bare starte datamaskinen på nytt, og trykk "F8 og bruke piltastene for å finne safemode alternativet. Safemode vil du kunne bruke den skjulte administrator kontoen til å endre / slette passord eller kontoer, gir det ikke har vært et passord angis for den til. |
|
| |||
| |||
| Jeg foreslår at dersom det er ikke noe problem bare formatere datamaskinen Dette vil slette alt, håper jeg det ikke er viktig data på datamaskinen som du akkurat har kjøpt den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller få hendene på en kopi av "The Ultimate Boot CD" og skriv inn passordgjenoppretting! Der kan du endre det til det du vil angi deretter din og fjerne det.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista Brukerkontoer barna egne kontoer | shawn4800 | Windows-operativsystemer | 3 | 6 januar 2009 11:05 |
| Windows brukerkontoer | conaghan | Windows-operativsystemer | 1 | 6 desember 2007 06:12 |
| Problem Endre Brukerkontoer | johnnydav | Windows-operativsystemer | 19 | 1 november 2007 13:56 |
| Brukerkontoer | cheddon | Windows-operativsystemer | 8 | 25 oktober 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |