mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Ta bort Windows-användarkonton

Reply

Thread Tools
Old 31 maj 2009, 13:58
New Member Group

Default Ta bort Windows-användarkonton

Jag köpte en Compaq serie PP2130 laptop från min vän, men alla hennes konton fortfarande på det, hon har redan tagit bort allt på kontot men jag vet inte hur man kan radera kontot som ingen av oss har hennes lösenord. Finns det något sätt att radera ett konto utan att ange det?
Snälla hjälp, mycket uppskattat.
Old 31 maj 2009, 15:57
Givargruppen

Hur som hon bort allt på kontot utan att veta lösenordet?, Jag antar att du skränande anslut datorn på ett administratörskonto? om så är fallet - Google safemode eller bara starta om datorn och tryck på "F8" och använda piltangenterna för att hitta den safemode alternativ. Safemode gör att du kan använda dolda administratör för att ändra / ta bort lösenord eller redovisning, som inte har ett lösenord för att.
Old 2 juni 2009, 02:03
Ledamot Gruppen

Jag föreslår att om det inte finns några problem bara formatera datorn detta kommer att ta bort allt, jag hoppas det inte finns några viktiga data på datorn som du just har köpt det.
Old 2 juni 2009, 05:04
Banned Group

Eller få tag på ett exemplar av "The Ultimate Boot CD" och ange lösenordet återvinning! Där kan du ändra den till vad du vill ange och ta bort den.

Mitt System: ProGear Custom

Processor (s):
AMD Phenom2 955
Moderkort:
Asus P5Q SE / R
RAM Minne:
4GB PC2 6400
Grafikkort (s):
GeForce 7900GTX och GeForce 8400GS
Ljudkort:
Hårddisk (s):
4 500GB Seagate barracudor
Optisk enhet (er):
2 Samsung DVD / CD
Mål / PSU:
700w Thermaltake 50784
Kylning:
Nätverk / Internet:
Kabel 10up 1 ner
Monitor (s):
3 Westing House 22 "
Operating System (s):
Vista Ultimate, Windows 7
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Vista Användarkonton barnen egna konton shawn4800 Windows-operativsystem 3 6 januari 2009 11:05
Windows användarkonton conaghan Windows-operativsystem 1 6 december 2007 06:12
Problem Ändra användarkonton johnnydav Windows-operativsystem 19 1 november 2007 13:56
Användarkonton cheddon Windows-operativsystem 8 25 oktober 2007 13:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.