![]() |
|
| |||
| |||
| Jag köpte en Compaq serie PP2130 laptop från min vän, men alla hennes konton fortfarande på det, hon har redan tagit bort allt på kontot men jag vet inte hur man kan radera kontot som ingen av oss har hennes lösenord. Finns det något sätt att radera ett konto utan att ange det? Snälla hjälp, mycket uppskattat. |
|
| |||
| |||
| Hur som hon bort allt på kontot utan att veta lösenordet?, Jag antar att du skränande anslut datorn på ett administratörskonto? om så är fallet - Google safemode eller bara starta om datorn och tryck på "F8" och använda piltangenterna för att hitta den safemode alternativ. Safemode gör att du kan använda dolda administratör för att ändra / ta bort lösenord eller redovisning, som inte har ett lösenord för att. |
|
| |||
| |||
| Jag föreslår att om det inte finns några problem bara formatera datorn detta kommer att ta bort allt, jag hoppas det inte finns några viktiga data på datorn som du just har köpt det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller få tag på ett exemplar av "The Ultimate Boot CD" och ange lösenordet återvinning! Där kan du ändra den till vad du vill ange och ta bort den.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista Användarkonton barnen egna konton | shawn4800 | Windows-operativsystem | 3 | 6 januari 2009 11:05 |
| Windows användarkonton | conaghan | Windows-operativsystem | 1 | 6 december 2007 06:12 |
| Problem Ändra användarkonton | johnnydav | Windows-operativsystem | 19 | 1 november 2007 13:56 |
| Användarkonton | cheddon | Windows-operativsystem | 8 | 25 oktober 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |